Kanske skulle önska det jag oxå denna gång då. Har inte tänkt på det tidigare.
FruSandra skrev 2012-03-20 13:53:30 följande:
Här är de också mycket bättre! För ett par veckor sen var jag bara en gråtande hormonbitch. Jag fräste åt de mesta men framför allt grät jag för allt...
Tror också de har med rastlösheten att bara gå hemma hela dagarna... pga sjukskrivningen...
Men nu är de verkligen toppen. Jag har kommit in i de här med att bara vara hemma. Gör saker som jag vill i min egna takt och vilar/ slappar otroligtmycket :D
De trodde varken jag eller maken för några veckor sen... ;)
SommarDahlia skrev 2012-03-21 08:51:54 följande:
Jag läste oxå på om sen avnavling innan sonen föddes (oktober 2009) och det gick hur bra som helst, tänker skriva i förlossningsbrevet att vi vill ha det så denna gången me om inget händer såklart.
Jag känner mig oxå väldigt stor å klumpig och eftersom illamåendet fortfarande inte gett med sig så är det fruktansvärt att gå runt i kläder som inte sitter som mjukisar. Fyndade i helgen! Jag å mamma va i london och där hade dom både sköna och billiga mammakläder. Fick två par sköna jeans och en tröja till samma pris som ett par mammajeans kostar på HM här.
Jag har fortfarande inget graviditetshumör, är precis som vanligt. Ända skillnaden är att tålamodet tryter lite fortare när jag mår illa men det gör det nog för vem som helst som mår illa, gravid eller inte.
Skönt att humöret är bra/bättre för er. Jobbigt att du fortfarande mår illa dock

Måste vara skit.
Härligt när man kan fynda. Jag skulle så gärna oxå vilja åka bort nånstans över en helg. Jag och gubben brukar göra så lite då och då när jag inte är gravid, men nu har vi inte gjort nånting sen vår bröllopsresa i början av september förra året. I maj ska vi till Selma Lagerlöf SPA i Sunne, det ska bli mysigt.
Har ni andra några planer på "semester göra" i sommar (förutom attt föda barn såklart)