Trolla75 skrev 2012-03-26 12:22:35 följande:
Fy va fräckt! skulle nog krävt en slant av kompisen... om man "lånar" så är det just ett lån! man lånar väl inte ut i andra hand utan att fråga först!? min första tanke var att hon sålt kläderna...
Jag har också handlat lite på Tradera, köpte en sån söt tunika, men L va på tok förlitet på mig!

Så jag la ut den på nytt... jag har inte sålt på långt över ett år, men blev lite smått sugen på att lägga ut urvuxna kläder... det inbringar ju faktiskt en hel del slantar...
Ja, man kan ju börja undra. Vissa av kläderna hade jag redan från då Ellinor (11åringen) låg i mageen, så dom ärväl inte så "hippa" eller så hela längre, då jag lånade ut dom lite hursomhelst efter det, fick tillbaks dom när jag väntade 2an, lånade ut dom igen och fick tillbaks dom till 3an. MEN jag hade köpt några nya plagg då jag väntade 3an, och dom är nog inte speciellt slitna, dom hade jag gärna sett att få tillbaka. Kan hända att hon sålt dom, snäll kompis i så fall....
Åh, vilket nick har du på tradera? Har din auktion gått ut än? Jag har oxå lagt ut två auktioner, en på två helt nya oanvända amningsbhar och en på en skinnväst för 2-4 åringar.
Vad har du för kräpor än så länge Trolla? Intressant att veta eftersom vi är beräknade till samma dag
Peppar peppar har jag inte känt av nån kramp i vaderna än, men det kommer väl....
Käkar Losec för halsbrännan, funkar kanon och svärfar (som är läkare) har skrivit ut Nasonex mot nästäppan, funkar kanon det med, SÅ skönt.
En liten skrev 2012-03-26 22:01:08 följande:
Bara en fundering så här i efterhand. Min tapp har minskat enligt ul mätningarna från 57 till 45 mm. Är det någon av er som mäter tappen varje månad?
Den borde logiskt inte ändras förren i slutet om jag kommer ihåg rätt...
Har inte varit med om att man kolla tappen varje månad. Gör dom alltid det i Frankrike?