momster skrev 2012-03-24 23:48:00 följande:
SaJo81. Jo han är underbar grabben. Hjälper gärna till. Mannen har nog jag bossat med sen dag 1 tror jag. Sen mins han nog hur det var när jag väntade dottern, mådde mycket sämre då och sov nästan hela graviditeten om jag inte spydde.
De med hormoner känner jag igen. Bara i dag blev jag skit lack på en på biltema. De fanns 2 st lika cyklar men med olika höjd på sadlarna ute. Då den med lite högre sadel inte passa tänkte jag att då kollar vi med den låga. När jag skulle ta cykeln säger en i butiken att den får jag inte ta för den håller hon på med åt en annan kund. Jag berättar då att jag vill prova den pga att sadeln var lägre men hon dissar mej totalt. Så efter ett tag så sejer jag ursäkta kan du sänka sadeln på denna så vi får prova om den passar ? Hon suckar och sänker sadeln. Sen frågar jag om de har samma cykel i svart hemma. Får då till svar att de ska finnas en nån stans i butiken men man vet ju aldrig var de står då ungarna cyklar omkring i hela butiken. Jag frågar då var man får tag på en om man ska köpa den. Då pekar hon bara bort i butiken och sejer att de ligger där borta i kartongerna. Blev bara så besviken på den servicen.
Ursäkta gnället var bara tvungen att skriva av mej lite.
ah men fyyy! det är nåt utav det värsta jag, om man inte kan vara trevlig och serviceminded ska man faktiskt inte jobba inom såna yrken! vad hände med att kunden alltid har rätt? jag har jobbat i affär och visst ibland blir man bra förbannad alltså men men får hålla det inom sig! hade det varit jag som vart med om det du säger hade jag tänt på alla cylindrar!!! FY