snoffsan08 skrev 2012-03-27 09:20:50 följande:
Ja, man kan ju börja undra. Vissa av kläderna hade jag redan från då Ellinor (11åringen) låg i mageen, så dom ärväl inte så "hippa" eller så hela längre, då jag lånade ut dom lite hursomhelst efter det, fick tillbaks dom när jag väntade 2an, lånade ut dom igen och fick tillbaks dom till 3an. MEN jag hade köpt några nya plagg då jag väntade 3an, och dom är nog inte speciellt slitna, dom hade jag gärna sett att få tillbaka. Kan hända att hon sålt dom, snäll kompis i så fall....
Åh, vilket nick har du på tradera? Har din auktion gått ut än? Jag har oxå lagt ut två auktioner, en på två helt nya oanvända amningsbhar och en på en skinnväst för 2-4 åringar.
Vad har du för kräpor än så länge Trolla? Intressant att veta eftersom vi är beräknade till samma dag
Peppar peppar har jag inte känt av nån kramp i vaderna än, men det kommer väl....
Käkar Losec för halsbrännan, funkar kanon och svärfar (som är läkare) har skrivit ut Nasonex mot nästäppan, funkar kanon det med, SÅ skönt.
Har inte varit med om att man kolla tappen varje månad. Gör dom alltid det i Frankrike?
Men är det dina kläder du har lånat ut till kompisen som i sin tur lånat ut utan att fråga, så får ju hon bita i det sura äpplet och återkalla dem och lämna tillbaka dom till dig!
Krämpor o krämpor, nu måste jag säga Peppar ta i trä!
Inga krämpor direkt fram till i dag...jo, jag har känt av lite av ligamenten när jag nyst, fick ont i fogarna efter att jag sprungit i trappor... har lite småsammandragningar på kvällarna men absolut inga som gör ont.
Kommer i håg förra gången satte foglossningen igång i 7-8 månaden och då gjorde det ONT! gick ihopbältad dag som natt.
Men den här gången tänker jag mig för extra noga! Jag särar ALDRIG på benen, håller ihop dom så tätt som möjligt och det verkar vara lösningen på problemet!!!