momster skrev 2012-04-03 09:38:08 följande:
Här är det oxå bara bra. Var till astma sköterskan i går som skickade in mej till en läkare för att mina mätningar var för dåliga och tyckte inte jag skulle ta om dom i går. Läkaren kollade bara på mina gamla mätningar och tyckte de var kassa och att jag ens stod på menen nu var ett under. Så han skrev ut cortison tabletter och så skulle jag genast börja med långtidsvärkande igen fast jag hade för hög dos annars var risken att vi kola vippen båda två sa han. Sj har jag ju vant mig. Började som han sa på en gång när jag kom hem. Fick sova nästan hela natten och mannen klagade på att jag flåsat på han hela natten fast vi legat på varsin ände av sängen. Antar medicinen hjälpte. I morse när jag vaknade hade jag hur lätt som helst att andas och har de fortfarande :)
Jag har även märkt att Lill skiten i magen rör sig mycket lugnare och vilar lite längre i bland. Men de tar jag bara som något possessivt. Nu hoppas jag bara att kroppen vänjer sig vid detta för nu är jag ganska yr men antar att de beror på all syre jag får i mej nu.
Skönt att du fick hjälp.
Kom hem från BM för en liten stund sedan.
värdena ser bra ut, men vikten var inte lika rolig

Vet ju att jag kan gå ner efter att bebis kommit, men det blir ju en del. Bara jag inte hamnar på tre siffrigt blir jag nöjd.
Bara att bita ihop.
Skönt att höra hjärtljuden fråm liten iaf. Dom låg på 150.
Ser inte ut som om jag har några större svårigheter än så länge att kunna få igång en igångsättning ca två veckor tidigare. Inte enligt min BM iaf. Hon tyckte att jag hade en del goda själ till det.