• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • momster

Jag har kryp i benen när jag ska sova på kvällarna.

På dagarna har jag börjat få lock för öronen och det försvinner inte hur mycket jag än försöker blåsa b

• grahnkotten

Använd stödstrumpor! Dem är
    Mina älsklingar när jag får kryp i benen! Särskilt kväll å natt! Jag köpte faktiskt himla snygga på Apoteket i lila! :) men mät ut dem ordentligt så dem passar dig!

• EllaBella02
    FruSandra skrev 2012-04-04 21:09:37 följande:
    Åh tack! Ja har ett par stödstrumpor, dom åker på imorn! Vad kostar de på Apoteket?

Jag köpte ett par svarta på Apoteket, kommer inte ihåg vilket apotek dock, och de kostade 129 : -. De hjälpte mig att mäta på plats där.
  • froggyL

V. 28 idag. Dvs 90 dagar kvar. Firade med att kräkas! >Mamma till Linnea 2008-01-04

• SaJo81

idag välkomnar vi v26 här =) (25+0) skönt att det går framåt.....denna veckan har dessutom kantats av magsjuka här hemma vilket karln inte är frisk från riktigt...hoppas han mår bättre idag så vi kommer iväg til påskfirande vid sommarstugan imon...vi får se!

• vermilion

Och här firar jag skärtorsdagen med att tappa rösten. Det blir nog skoj att ta hand om 2-åring idag!

Glad Påsk alla! SoligTomte

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • Sladdis

Idag välkomnar jag v. 27 (26+0).

Har redan ångest för glykosbelastningen jag ska göra på valborg. Haha, det är ju flera veckor dit. Jag gjorde det för 15 år sen och då hade mitt graviditetsillamående inte försvunnit än så jag kräkte och tyckte att sockerlösningen var det äckligaste jag smakat. För 10 år sen när jag fick tvåan sa de att man bara gjorde glykosbelastning vid första barnet så då slapp jag. Nu har man ändrat sig och gör även på omföderskor. Nu har jag inget illamående kvar så jag hoppas att jag inte upplever det som så äckligt denna gången.

Ha en trevlig påsk alla!!!Solig

Svar på tråden Juli bebis 2012