snoffsan08 skrev 2012-05-07 09:29:25 följande:
Vad skönt att foglossningen försvann. Det gjorde den inte för mig kan jag säga, har bara blivit värre och värre. Jag har varit hemma sen mitten av december, så sen v:10 ca. Blir väldigt rastlös av att gå hemma utan att ta hand om bebis. Men har ju klarat mig i nässtintill 20 veckor, så några till borde jag klara av

Sen kommer ju bebis, och då försvinner både smärtan och rastlösheten (hoppas jag iaf) Åh vad kul, då har du nästan lika "kvinnligt" jobb som jag då

Jag är lastbilschaufför i bryggeribranchen. Men du får vara försiktig då om du måste klättra upp och stå på ställningar och så.
Vart bor ni nånstans?
ojdå, det lät inge vidare kul! men nu kommer ju iaf solen då känns det nog lite lättare att gå hemma tror jag. vadg har du sysselsatt dig med då? kanske kan ge mig några tips

aha, ja väldigt få kvinnor som verkar ha varit gravida, men det var iaf rätt lätt o få grav.penning och sjukskrivning, jag behövde typ bara säga vad jag gjorde så skrev de på papprena! ja man får ta det lite lugnt, men det värsta är nog ändå att stå upp hela dagarna, det tar på krafterna för mig o det är svårt att sitta ner och måla

Vi bor i Norrtälje, ni då?