millifjor skrev 2012-05-06 16:47:35 följande:
Tack så mycket!
jag har mått upp och ner mest hela tiden

i början var det ju illamående o jag fick spy hela tiden, sen kom foglossningen men försvann efter typ 4 veckor så det var skönt, sen var jag enormt trött och ont i ena benet har jag lite till och från nu, annars mår jag rätt okej nu ändå, skönt att slippa foglossningen, trodde jag skulle få går hem redan i v 19 ett tag. Nu är jag dock sjukskriven på halvtid då mitt jobb e lite tungt, jag jobbar som målare

men tänker försöka hålla ut ett tag till iaf, har fått min gravpenning beviljad nu äntligen så som det ser ut nu så får jag gå hem om två veckor bara, känns toppen, även om jag är lite rädd för att bli rastlös

Vad skönt att foglossningen försvann. Det gjorde den inte för mig kan jag säga, har bara blivit värre och värre. Jag har varit hemma sen mitten av december, så sen v:10 ca. Blir väldigt rastlös av att gå hemma utan att ta hand om bebis. Men har ju klarat mig i nässtintill 20 veckor, så några till borde jag klara av

Sen kommer ju bebis, och då försvinner både smärtan och rastlösheten (hoppas jag iaf) Åh vad kul, då har du nästan lika "kvinnligt" jobb som jag då

Jag är lastbilschaufför i bryggeribranchen. Men du får vara försiktig då om du måste klättra upp och stå på ställningar och så.
Vart bor ni nånstans?