• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tifan

Hej på er! har varit en sväng på gynakuten idag då jag har börjat att blöda... =( läkaren kunde inte säkert säga att det var ett MF eftersom det är såtidigt än, så imorron blir det att ringa KK-mot obeställa tid för ett VUL om 1 vecka för att se hur det har gått om jag inte fortsätter oblöder mer...  Känns väldigt jobbigt att vänta!

• Mysmamma70

Så tråkigt Tifan, hoppas på det bästa!

• ZoZoZ

Så hemskt Tifan, håller verkligen tummarna för att det trots allt inte är någon fara!

Styrkekram

• michelodeon
    Tifan skrev 2011-11-06 14:51:28 följande:
    Hej på er! har varit en sväng på gynakuten idag då jag har börjat att blöda... =( läkaren kunde inte säkert säga att det var ett MF eftersom det är såtidigt än, så imorron blir det att ringa KK-mot obeställa tid för ett VUL om 1 vecka för att se hur det har gått om jag inte fortsätter oblöder mer...  Känns väldigt jobbigt att vänta!
    Håller tummarna hårt att allt är som det ska! Kramar {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Tolle83

jag ock min man har varit tillsammans i 4 år, gifta i 2,5 sambo i 4 år... Vi flyttade ihop efter nästan bara 1 vecka... :D

• Vitsippa80

Hej tjejer!
    Hoppar in här för jag har längtat såååå länge på  att kunna få vara med i en sån här tråd :)

Plussade 23/10 på BIM -3, BF 4 juli Glad., är alltså i v 6. Det är vårt första barn och vi har försökt i 1,5 år. Denna gång fick vi hjälp med Pergotime och Ovitrelle och lyckades då direkt, hallelujah!

Jag är 30 år och min sambo 32 och vi har varit tillsammans i snart 3 år. Vi bor utanför Linköping. Är så himla glad att vi nu är gravida och att vi kan vara med i en sån här tråd hihi Är dock lite nojig över missfallsrisken men försöker att tänka positivt. Har inte lyckats hålla det  helt hemligt utan har berättat för våra föräldrar och närmsta vänner. Har nästan inga symtom alls, lätt illamående ibland och ömma bröst och känner mig ibland lite hungrigare än vanligt, men det är allt.

Ska bli kul att följa er alla, lycka till!! Ska skriva upp mig i BF-listan också :)

• rulla

Tifan: vill bara säga att det behöver inte vara nån fara heller. Vet hur det känns att vänta och att tro det är kört. Men väldigt många har blödning har blödningar utan att det är nån fara. Men det är en fruktansvärd känslomässig berg och dal bana. Under min förra graviditet så blödde jag tre ggr varav en så länge så jag fick käka blodstoppande. Nu tillstötte det visserligen fler komplikationer , men det behöver ju inte hänga ihop. Vattnet gick i vecka 26. Men jag har nu en frisk och glad 2 åring.

• Bees knees

Tifan, tänker på dig och håller tummarna!

Svar på tråden Juli bebis 2012