• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • michelodeon

Hej tjejer! går in i vecka 6 idag tjohoo

Hur är det med erat humör??? mitt går verkligen upp och ner...blir så irriterad på sambon. usch, vill knappt veta av mig själv ibland. På sonen blir jag aldrig irriterad utan allt går ut över sambon... men försöker hålla band på mig   å sen kan det vända på två sek och jag e glad igen.

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • bevingad

jag är i vecka 6 (5+2) har varit super mega trött nu i 2 dagar, orkar inte annat än att sova och sen jobba och sova så tråkigt!!
    Jag och sambon har varit tillsammans 1år och 10 månader, vhar bott tillsammans i 1 år och 2 månader
    Känns liksom bara så rätt

• AnnA1985

Jag och min gubbe träffades i  augusti 2010, kan också tyckas väldigt tidigt, men allt känns såååå rätt! Blev gravid när jag åt minipiller precis när vi blev tillsammans, och vi beslutade en abort i oktober 2010... det var det hemskaste jag någonsin varit med om, fy =( Både han och jag har mått dåligt psykiskt över det sen dess =/
    Längtan efter barn har blivit starkare sen dess, och nu tog det sig igen, dock utan minipiller ^^
    Vi har inte flyttat ihop än, men vi bor grannar... träffades i tvättstugan förra året, och kom då fram till att han bodde i lägenheten under mig, hihi.
    Letar för fullt efter en 3a nu... men dåligt med såna dessvärre.  

• bevingad

Jag har lagt till dig susanne på f-book, vill oxå va med i gruppen Lotta heter jag

• smulan12

Hej alla glada!:)
    Sandra heter jag och går idag in i v6 och är så glad och förväntansfull men samtidigt lite orolig än så länge.
    Har mått lite si och sådär den senaste veckan så ska bli skönt att kunna bolla lite tankar med er andra som vet hur det kan vara.:)
    BF - 7/7-2012 :)

• Mysmamma70

Välkommen Smulan!

Bevingad - var glad att det är ettan så du kan vila

• bevingad
    Mysmamma70 skrev 2011-11-06 13:44:40 följande:
    Välkommen Smulan!

Bevingad - var glad att det är ettan så du kan vila
    Ja verkligen!! Det är guld värt. Ska köra och jobba nu, men vill bara sova egentligen... ögonen går i kors på mig
    MEN det är ju för en god sak så man kan stå ut
    Hoppas ni får en skön söndag alla!!!
    'Kramar
  • ZoZoZ

Jag och min make har varit tillsammans i nio år och gifta i sex år. Vi har som sagt två söner sedan tidigare, en född 05 och en född 09. Vi hoppas på en flicka denna gången, det vore underbart att även få en dotter. Vi blir dock minst lika glada för en tredje son, det viktiga är att vi får ännu ett underbart barn och att barnet är friskt.

Svar på tråden Juli bebis 2012