• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • BebisVagga

Mensen idag då... Ingen juli bebis för mej..

• AnnA1985

Stor kram till dig Ari! Håller alla tummar och tår att det blir eran tur nästa gång. Kram!  

• Therese och Stefan

Har inga direkta sympton. Lite tröttare och kanske lite bubblig i magen men värkar/krampor någon gång men annars inget illamående eller liknande. Går in i vecka 6 idag tror jag. Har fått tid hos BM den 21/11.

• AnnA1985

Så man blir alltså bubblig i magen... Har undrat va fasen min mage sysslat med :p

• Tolle83

Jag mår inte heller illa.. Bara om jag inte äter, men så va de innan ja va gravid me :) dock en aning yr i huvudet och bubblig som 17 i magen.
    De drar även i magen och ibland när ja hostar eller reser mej drar de till som fasen i äggstockarna ( tror jag de är) o de gör mej livrädd.. Nån som också har så?

Ari; ja beklagar verkligen och önskar dej lycka till nästa månad

• Mysmamma70

Lycka till nästa gång bebisvagga!

Nu har jag gått med i FB-gruppen också

• ZoZoZ

Therese och Stefan: Jag var dock förfärad över hur illa Jag skrev... Men visst eleverna ska vi inte ens prata om. Jag önskar att fler använde sig av "tragetornmodellen" och lärde sig att läsa och skriva med hjälp av talsyntes och ljudande tangentbord. Då tror jag att vi skulle få en helt annan utveckling inom skriftspråket men framförallt en helt annan lust och glädje att skriva. Som ett plus lär sig eleverna tidigt att stava rätt.

Om jag väljer att byta bana så tror jag att jag går ner på halvtid och läser till sjuksköterska på distans (för att läsa till BM måste du först vara sjuksköterska och ha jobbat minst ett år som det samma).

• Sladdis

Hej!
    Jag är gärna med här. Mitt BF är 11:e juli 2012. Jag är alltså bara i v 4+2. Jag har två pojkar sen tidigare. De är födda -96 och -01. Har haft stark mensvärk i ca 1,5 v vilket har gjort mig väldigt orolig, men det har inte kommit något blod och smärtan börjar försvinna nu. Mina bröst har dock växt ca en halv storlek och de gör fruktansvärt ont. Känns som äggstockning nästan.Rynkar på näsan Hoppas det försvinner snart. Är förvånad över att jag inte alls mår illa än. Vid de två tidigare graviditeterna är det så jag upptäckt att jag varit gravid. Tänk om man kunde få en illamåendefri graviditet......Drömmer Sån tur har jag säkert inte. Illamåendet kommer nog som ett brev på posten snart!Flört Kul att följas åt när man har BF nästan samtidigt.Glad  
  • Therese och Stefan

Vad heter sidan på FB?

• AnnA1985
    tingeling84: jag har så.. blir livrädd när det väl händer, huga :S

Cissi:  Va? Finns det en FB grupp? Inte för att jag tänker gå med just nu och avslöja mig såhär tidigt.. men kan ju vara bra om man får passera den magiska veckan 12 ;p
Svar på tråden Juli bebis 2012