• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Nu har jag varit hos Bm. Allt var bra >

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • SaJo81

*suck* v38+1 och inte en sekund tror jag att jag ens närmar mig en förlossning =( sovit skitdåligt i natt men har i alla fall fått sovmorgon och vaknade nyss!
    Äntligen gjorde karln nåt för mig.....skönt! grabbarna är på dagis, sista dagen för dem sen är det semesterstängt på dagis och då får dom vara hemma med mig....det kommr bli en tuff vecka nästa vecka med att vara heltidsförälder och höggravid, speciellt som min man är inne i en av dom tuffaste perioderna på sitt 15veckors-schema....han kommer jobba HELA veckan och sen är det ÄNNU en svensexa till helgen efter det....då skulle i alla fall min man agera chaufför och inte dricka nåt ifall att jag behöver honom=) 

• Nicolee
    smulan12 skrev 2012-07-06 10:33:04 följande:
    Idag skulle vi gått in i v.40. Men så blev det ju inte. :)

Har lagt upp ett inlägg på bloggen om förlossningen och lite kort gör er som är intresserade. :)

Www.majsandra.wordpress.com
    Så fin! Härligt att allt gick bra och stort grattis till din lilla pojke :)
  • anjiali

Smulan 12: fin berättelse och stort grattis igen.
    Kommer inte ihåg om du hade känningar innan eller om det bara kom pang bom ???

• EllaBella02

Jättebra berättelse! Kul att höra andras historier nu när man själv varit med om det, och man förstår hur det känns. Men man glömmer sjukt fort hur ont det gör : )

• anjiali

Hur var det nu igen med värkar ??? Tre värkar på tio minuter ???
    Med tvåan var det ingen tvekan då det först var tok ojämna värkar och korta sen sa det bara pang. Men jag borde åkt innan det men för resan in var en enda värk. Fy bubblan. Ettan mins jag att jag klockade men inte vad det skulle vara. Var ju några år sedan .

• down under

Anjiali, ja min bm vet, men hon e på sem nu. Ska ha en vik på måndag får se hur det går! Jag både vill o inte vill ha ut lillkillen nu! Är så trött på att vara gravid o denna eviga väntan men oxå rädd för Hur jag ska orka med 3 barn med lite sömn när jag mår så här dåligt. Blir ju inte bättre av att inte ha något socialt liv.. Känner ingen här o sambon jobbar hela dagarna och säger inte så mycket när han väl e hemma.. känner mig så ensam I tvåsammheten.. eller ska jag säga 4 samheten och snart 5 samheten .. suck!

• momster

Down under: känner som du med de hur ska de bli med 3 barn men snart får jag ju veta.
    Saknar mina "stora" barn så otroligt mycket. Är första gången dottern är hos barnvakt så här länge och det blev längre än väntat. Och varje morgon när hon vaknar sejer hon mamma kommer snart. ( hon är hos mormor ) men i morgon är förhoppningsvis lillebror här och vi kan åka hem.

Svar på tråden Juli bebis 2012