• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

Börjar redan tröttna på att "känna efter" efter symptom hela tiden...vaknar på natten och känner efter, vaknar på morgonen och känner efter, varje krämpa eller liknande blir analyserad!

Idag är jag i v 38+1 och har gått exakt 8 veckor mer än jag gjorde med grabbarna...det e lååååååång övertid det!

• Mijab

Idag 6/7 föddes våran tös Noelia kl 13:38! En liten knubbis som väger 4075g o e 51 cm lång! Helt overkligt att denna dagen har kommit! Overkligt!!! Men jag älskar varje minut :)

• SaJo81

Tror jag har blivit magsjuk :( helt plötsligt började jag må riktigt skit och det känns som att jag snart kommer börja spy :( fy faaaan

• anjiali

Sajo: hoppas inte !!! Hade ju magsjuka för några veckor sedan. Inge kul alls .

Mijab: grattis . Fint namn ni valt.

Kan inte sova. Bebisen verkar möblera om hela livmodern. Sammandragningarna har kommit tillbaka. Inte för att dom gör ont men det är svårt att somna. Svårt utan att livmodern blir som en sten.

• Trolla75
    down under skrev 2012-07-06 12:10:20 följande:
    Anjiali, ja min bm vet, men hon e på sem nu. Ska ha en vik på måndag får se hur det går! Jag både vill o inte vill ha ut lillkillen nu! Är så trött på att vara gravid o denna eviga väntan men oxå rädd för Hur jag ska orka med 3 barn med lite sömn när jag mår så här dåligt. Blir ju inte bättre av att inte ha något socialt liv.. Känner ingen här o sambon jobbar hela dagarna och säger inte så mycket när han väl e hemma.. känner mig så ensam I tvåsammheten.. eller ska jag säga 4 samheten och snart 5 samheten .. suck!
    Kan inte vi försöka träffas, kanske mötas upp på någon lekplats eller fik i Vänersborg?
    Jag kan ta med mina tjejer som nog gärna sysselsätter dina barn...

I morgon (lör) åker jag ner till Göteborg, men sedan är inget annat än förlossning planerat veckorna fram över...
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • momster

Nu är äntligen vår lilla Denver född. Har inte hunnit väga och mäta han än :)

• anjiali

Grattis Momster !!!
    Spännande att höra hur det gick sen.

Själv ger jag upp med att försöka sova. Hade sammandragningar fram till för en timma sedan. Inte onda men lite molvärk. Svårt att somna. Var uppe och gjorde tvåan fast är normal i magen (ursäkta). Sällan eller aldrig att jag bruka göra det mitt i matten.
    La mig och kolla ett par serier och nu är det lugnt i magen igen.
    Men det är så sjukt varmt och fuktigt. Som att försöka sova i en ångbastu .

Antar att detta är den luriga trean man hört talas om. Fick upp hoppet där en stund :-/....

Svar på tråden Juli bebis 2012