• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • smulan12

Det enda ja kände av dagen innan var lite molvärk som jag trodde berodde på att jag hade städat och donat. Jag sov heller ingen middag dagen innan utan var ganska pigg. På natten sen gick vattnet utan förvarning och bara kort efter gick Molandet över till mer onda förvärkar.

• haanaa

idag skulle man gått i i vecka 40, men istället har jag en älskade tös här hemma som redan blir 2 veckor idag :)

• Engla80

Grattis Miss Murrig!!

Lycka till alla som är på g :)

Här händer INGET v38+4 idag... 11 dagar mer gravid än jag varit tidigare :/ Börjar tro att jag får barn i augusti... 

• froggyL

En timmas sömn på varje höft var inte fel! Uppladdning inför inatt? Hoppas går ju alltid ;)

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • anjiali

Slöat hela dagen idag. Haft sammandragningar, kors i taket. Kanske är gravid trots allt. En del känns ytte pytte.
    Men mest är jag trött och mannen också.
    Nu skall vi iväg en stund och umgås med vänner. Räknar med att alla små små sammandragningar försvinner när jag inte har tid att känna efter.
    Men man får väl vara glad över det lilla.

• MissMurrig

Nu är vi hemma!

KAn inte riktigt förstå vad det är för en liten bebis som ligger här på min soffa.... Men det ska ju vara min tydligen, helt konstig och overklig känsla

En bild på mitt lilla mirakel finns i bildtråden!

Nu ska jag äta hemalagad snabbmat, men det är godare än det som fanns på sjukhuset! 

• SommarDahlia
    MissMurrig skrev 2012-07-06 19:48:08 följande:
    Nu är vi hemma!

KAn inte riktigt förstå vad det är för en liten bebis som ligger här på min soffa.... Men det ska ju vara min tydligen, helt konstig och overklig känsla

En bild på mitt lilla mirakel finns i bildtråden!

Nu ska jag äta hemalagad snabbmat, men det är godare än det som fanns på sjukhuset! 

Vad fin han var!

Hoppas fler snart lägger upp bilder på sina små i bildtråden, är nyfiken på underverken! 

Här är fortfarande totalt händelselöst, har en del förvärkar men va hjälper det när inget mer händer? Går numera övertid om man ser till förra graviditeten i förhållande till BF. Med sonen började jag känna redan kl. 7 på torsagsmorgonen och fre kl.06.01 va han född, nu är det fredagkväll å än är här ingen bebis,.,..Nu är jag så oerhört nyfiken på vem som är där inne att jag snart går av...
    *** Vilgot 16/10-09 och Bebisen BF 8/7-12***
  • anjiali

Miss murrig. Vilken fin bild å vad pigg du ser ut.

Japp som jag trodde. Minsta antydan till sammandragning försvann på musiktävlinge. Klart att vilken bebis skulle våga sig ut i det oljudet ????
    Hemmet är så stökigt och jag orkar inte sminka av mig. Bäst att bebis inte kommer nu. Orkar inte plocka i ordning. Skall städa imorgon.

Svar på tråden Juli bebis 2012