• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • nilepile89

japp, jättesexig känner man sig ! ;) haha. Gaser på morgonen har jag verkligen..  Rynkar på näsan . Och halsbrännan är inte rolig när man skall gå och lägga sig.  Nej från och med söndag blir det då allting för att vräka denna lilla... men det finns la inte mycket att gör kommer när H'n själv vill.....

• anjiali

En liten: oj det gick undan. Tack för att du delar med dig. Hoppas kaoset lägger sig där hemma och stort grattis .

Undra hur det går för Edvina ????

• froggyL

En liten: kul å få läsa, blev en liten tår i ögat.

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • Edvina

anjiali: Jag tror jag skrivit i andra tråden (tredje barnetteåden) läser här med men skriver mer sällan. Hur som, tror du inte det tvärdog :( Jag hade regelbundna värkar mellan 3-8min i 4 timmar, dock lite korta. Bm på fl bad mig avvakta tills värkarna höll i längre. Hon tyckte jag skulle försöka sova lite. Trodde inte ett dugg på det men tydligen somnade jag och allt var borta sen. Känns bittert nu ;) Sambon fick åka och köpa massor av glass till mig nu och film. Sitter och surar mest ;)

• Tekla78

Grattis EnLiten! Det är verkligen annorlunda hos dig med förlossningsrum o undersökningsrum etc. Här vill ju BM gärna att man föder även i andra ställningar än liggandes också

• Edvina

Grattis ni som fått era små!!! :) ...På tal om magen, jag är också konstig i magen. Har varit i över en vecka nu. Nu är det mest luft men man riktigt hör hur tarmarna knårkar sig vid varje sd särskilt. Man kan ju hoppas att det lägger sig till man åker in. Känns aningens "obekvämt" att krysta och ha sig med en uppblåst mage, haha... ;)

• SaJo81

Vecka 38+0 idag och inga sd inga förvärvar ingenting! Enda skillnaden senaste dagarna är en fruktansvärd värk i fogarna på nätterna och morgnarna när jag vaknar vilket bara betyder att jag sover ännu sämre än vanligt :( när ska den här kotten komma ut undrar jag!

• cattiwik

Idag ska jag in och få järndropp då värdea inte stiger trots 1, 2 och tom. 3 niferex om dagen. . Någon annan som har fått det?

• HannaVirrpanna

God dag! Grattis till alla bebisar!

Själv är min inne i 38 veckors trotsen och vägrar komma ut... Varför lyder den inte? Jag börjar bli otålig. Fåfängt nog så beror det inte bara på att jag vill snusa bebis utan på att jag vill ha tillbaks min kropp... Vill kunna ligga skönt och gå promenader...

Sitter nu och solar hos svärfar vid deras pool... Så sjukt härligt! Får man bada i slutet? Vill bara ligga i poolen som den flodhäst jag ser ut att vara. Risken finns dock att jag blir en turistattraktion ifall jag glider ner i det blå...

Jag har inte en känning och allt hopp om att föda tidigare är som bortblåst. Det kommer komma ut en enorm unge tillslut. Enorm. Enorm. Enorm. Jag kommer säkert att spricka illa och få någon konstig komplikation som typ... Två murrhål... Livets lott!

Svar på tråden Juli bebis 2012