• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Grattis emmizen !!! Låter som en bra förlossning.

Hoppas alemonia att det blir bebis .

• chess07

Grattis till lille Gustav!! 
    här är det bf -4 nu och ingenting händer. har fortfarande slemmiga flytningar till och från som ja haft i 2 veckor! tycker det borde ge resultat nu..!
    dåligt väder idag så de är inneslappardag, lite långtråkigt, bakar lite bröd och sen går vi väl med vovven en längre tur sen igen.
    börjar bli svårt att fylla dagarna med saker att göra... längtar efter bebis samtidigt som både jag och sambon njuter av den lediga tid vi har ihop nu! :)

lycka till alemonia!! 

• AAEV

Grattis till nya bebisar och lycka till ni som är på G! Här är det BF+9 och jag känner ingenting! Börjar bli drygt o vänta...

• Alemonia
    Emmizen80 skrev 2012-07-08 14:05:28 följande:
    Hej på er. Sitter nu i rummet med en sovande Gustav i famnen. Helt otroligt härligt! Som jag skrev gick vattnet kl 2:00, värkarna kom vid halv fyra och var då regelbundna med ca 10 min mellan varje. Intensiteten blir fort mkt värre. Kl halv 8 väcker i dottern och maken kör henne till mormor och morfar. Kl 9 blir vi inskrivna på förlossningen och jag är öppen 6 cm. Det gör jävligt ont och jag får lustgas. Kl 10:13 föds en 50 cm lång och 3540 gram tung pojke vid namn Gustav. Spricker lite och får sy tre stygn. Vi mår bra båda två. Just nu är maken på väg att hämta hit den stolta storasystern?
    Stort Grattis!
    Jag hoppas storasyster kommer att ta det bra.
  • eken

Grattis till alla nya bebisar. Längtar så mycket själv tills jag får träffa vår knodd.

Har fått ett stick på foten (tisdags) och foten är såå svullen. Herregud, trodde inte att foten kunde bli svullnare med tanke på graviditeten. Fått antibiotika och väntar bara på att svullnaden ska gå ner...inte behöver jag väl ringa förlossningen, dom kan väl inte göra så mkt? Är på BF+5

• smulan12

Grattis till era små.:)

nu har jag skrivit i födslotråden.

tror jag tappat ett stygn för tidigt.:/ får be gubben kika sen när han kommer hem igen. för det ser inte ut som det borde riktigt.:/     

• EllaBella02

Grattis emmisen! Låter som en bra förlossning! Och som sagt, vet ju att alla däruppe är super!

Svar på tråden Juli bebis 2012