• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75
    Alemonia skrev 2012-07-09 10:16:57 följande:
    Nu är jag på förlossningen och väntar på att få åka hem med lilla Moa som föddes 6:11 i morse. Just nu sover hon i min famn och jag ska också vila lite för någon sömn i natt blev det inte. Jag skriver mera när jag sitter vid datorn.
    {#emotions_dlg.flower} GRATTIS till lilla Moa {#emotions_dlg.flower}
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • EllaBella02

Alltså vad tar ni på era bebisar i den här värmen? Just nu ligger Elise i vagnen och sover inne i bara blöjan. Känner på magen och den är varm då hon fryser inte. Har inget täcke på heller och öppet i hela huset för hu je da mig va varmt det är.

• FruSandra

Ellabella
    Vilgot ligger inne i vagnen med kortärmad body. En tunn filt över benen, då han kändes lite kall.
    Vi har också fönster och dörrar öppna..

• SaJo81
    anjiali skrev 2012-07-09 13:01:18 följande:
    Sajo: det var väll bra att dom visade dig att det skulle bli skönt att få vila .

Var precis på toa och till min stora förtjusning så var det snorblobba på pappret. Första lilla tecken på att jag ÄR gravid . Ja ja jag vet !!!! Det behöver inte betyda något. Men väl värt en snorblobbe dans i köket !!! Inget blod i den utan bara slem. Så, det var väl mysigt att höra.

Kanske förvärkarna har på verkat tappen lite lite ???
    hahah jaaaaa är nu helt övertygad om att det ska bli gott med en veckas vila!

åååh slemproppen =) vill också!!! 
  • EllaBella02

Jättebra berättelse! Man känner igen sig i mycket, både att man skriker att man tror att man ska dö till att yra av lustgasen och framför allt att man skulle göra om det när dom helst igen : )

• FruSandra

Ellabella
    Tack så Mycket :)

Idag har ja gjort de dummaste.. Ja tog lactulos imorse.. Vilket resulterat i att ja sitter på toa konstant! De bara sprutar ur baken :(

Svar på tråden Juli bebis 2012