• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Sajo : du om nån har väll förkänat lite vila. Tycker inte du skall ha dåligt samvete alls .

Har börjat små räkna dagar för övertid också. Visserligen en vecka kvar till bf. Men här gör man inga kontroller utan blir igångsatt vecka 42. Skönt att veta . Så Max tre veckor till.

• Alemonia

Nu är jag på förlossningen och väntar på att få åka hem med lilla Moa som föddes 6:11 i morse. Just nu sover hon i min famn och jag ska också vila lite för någon sömn i natt blev det inte. Jag skriver mera när jag sitter vid datorn.

• grahnkotten

Alemonia: grattis t prinsessan! :) då kom det
    Igång trots allt, härligt! Njut av bebis så väntar vi andra vidare! :)

• AAEV

Grattis alemonia!

Idag har jag varit på sista kontrollen hos bm, v 41+3 idag. Allt såg fint ut och fick veta att om det inte satt igång av sig själv så blir jag igångsatt på lördag eller måndag!

• Woogie

Grattis alemonia! Idag är det måndag, vilket betyder en hel vecka till själv med killarna, såvida hon inte vill komma ut tidigare. Letar desperat efter minsta tecken på start, samtidigt som jag försöker peppa mig själv till att jag faktiskt kan och vågar föda även detta barn. Ischiasen gör nästan inte ont längre, men Foglossningen är värre än innan. Dock är den smärtan mycket lättare att ta och hantera.

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • anjiali

Down under : he he. Frågat min man men han vägrar . Ser smått skräckslagen ut.

Bm på onsdag. Skulle också vilja att dom tar koll och skall fråga. Men tror inte dom gör det.

Svar på tråden Juli bebis 2012