• Millas

Augustibebis 2012

Kim08: GRATTIS! har suttit och väntat på att du skulle skriva här.. Blev lite orolig att allt inte var som det skulle. Njuuuuut!!!

• Millas

OJ 11 cm då måste du vara längre gånget än du trodde.. Eller var du inte i vecka 11+ nånting nu? Första kände jag i v. 14 tror jag känt mini några gånger redan.. I en av mina appar står det "du känner nog inte bebisen ännu" hmm..

• Millas

Har man lämnat blodprov några dagar innan ultraljudet behöver man inte vänta på resultatet på kub

• Millas

Rocktherebell: förlåt, började asgarva när ja kom till "jag vill ha en banan" inte för att det andra var roligt på något sätt..

• Millas

Rocktherebell: haha ja det är nog bäst.. Äter själv konstant i skolan.. Alltid med mig frukt uppskuret i småbitar som jag sitter och småäter av.. Allt för att inte må dåligt! Detta har dock i sin tur lett till att folk reagerar eftersom jag annars aldrig äter något

• Millas

Saaajmon: jag blir varken arg eller irriterad jag bara skrattar åt såna människor föräldraskap har inget med ålder att göra.. Det beror ju helt på hur man är som person om man är bra/dålig/pinsam/omogen/tråkig/rolig osv.. Och skäms gör väll alla tonåringar någon gång för sina föräldrar!

• Millas

Åh ni pratar namn! Har senaste dagarna hittat 2 favoriter om det är flicka Signe eller Sigrid. Gubben säger varken bu eller bä.. Pojknamn däremot är svårt.. Sist var det tvärtom då hade vi svårt för flicknamn

• Millas

Lijon: kan det inte vara navelsträngen? Kommer ihåg att det lät som du beskriver när man lyssnade hos barnmorskan!

• Millas

Har börjat må riktigt dåligt igen försöker småäta hela tiden men det hjälper bara typ 5 min sen mår jag illa igen.. Och jag som trodde jag hade börjat må bättre! Höll bara i sig några dagar.. Grymt trött också och har en massa skoluppgifter som ska in på måndag, så går det när man skjuter på allt till sista sekund på måndag är det även kub.. Lääääängtar!!!

Svar på tråden Augustibebis 2012