• Millas

Augustibebis 2012

Fick precis en ordentlig buff som fick mig att hajja till och le med heeeeela ansiktet så underbart nu när det börjar bli så verkligt!! Blev massor gratulationer och bebis prat i skolan idag.. Gick under lovet ut med graviditeten på fb.. Är för feg för att berätta och nu går det inte längre att dölja magen så det kändes smidigast. så behöver ingen tissla och tassla bakom ryggen heller..

• Millas

Sommaren12 visst är det skönt när man gjort det offentligt! Kan slappna av på ett helt annat sätt nu.

• Millas

Godmorgon!! Åh vad jag älskar att ligga och klämma på morgonkulan! Nästan så jag måste ställa klockan tidigare för att få mysa på morgonen.. Vänster sida ligger Liten alltid på här! Magen blir så härligt sne :) se om jag får in en bild i bildtråden sen som jag tog idag..

• Millas

Var med om något riktigt otäckt precis.. Låg och drog mig i sängen och plötsligt får jag sån fruktansvärd värk i nedre delen av magen och ryggen så jag inte kunde ligga stilla. Ungefär som en kraftig värk vid förlossning. Lyckades ta mig upp på benen och på väg till toaletten får jag fruktansvärt tjut i öronen och allt blir till flimmer. Värken släpper så fort jag kissat men var tvungen att sitta kvar en bra stund innan jag överhuvudtaget kunde ställa mig upp. Men nu är allt helt lugnt. I fortsättningen tänker jag gå på toa innan jag ligger och drar mig!!

• Millas

Anneh: Vi har city cross med city korg! Köpte den 2007 och jag är super nöjd! Bor på landet så den passar oss bra.. Har dock inget annat att jämföra med

• Millas

Anneh: vet inte vad som är negativt med att inte ha lufthjul? Någon vänlig själ som vill förklara det? Har alltid sett lufthjul som att det är det sämsta man kan ha men jag verkar vara ute och cykla :S

• Millas

Tack! det är inget som jag har tänkt på.. Tycker det är bra fjädring i själva vagnen men så är jag nog inte särskilt kräsen heller

• Millas

Bebistatueringar.. Det var något nytt.. Ska jag kalla alla mina hundratals bristningar jag har på magen i fortsättningen, gillar ju tatueringar

• Millas

Aprillia1977: visst bleks dom och blir mindre men får man riktigt mycket som jag fick så blir magen skrynklig som ett russin och ja, de syns fortfarande tydligt även 4 år senare..

• Millas

Angående det om att dina dubbelslag försvann efter att ha pratat med bm så brukar jag säga att det bästa botemedlet för att bli frisk är just att ringa läkaren Det brukar ge bra effekt!

Svar på tråden Augustibebis 2012