Augustibebis 2012
Bullmamman: vad underbart med en sån läkare!! Sånt intresse och engagemang borde finnas hos alla som jobbar inom vården.. Hoppas du får klartecken för amningen!
Bullmamman: vad underbart med en sån läkare!! Sånt intresse och engagemang borde finnas hos alla som jobbar inom vården.. Hoppas du får klartecken för amningen!
3apågång: grattis!!! Underbart att få ett livstecken från den Lill*
Vet inte vad det var för länk saajmon hade men kan tipsa om blimamma.se jätte bra graviditetskalender där...
Hehe varsågod!! Förresten Bullen.. Tänkte på dig idag när jag handlade och stoppade ner en burk med ananasringar i korgen ;-P
Förra graviditeten slutade jag jobba 1 månad innan bf och då jobbade jag bara 2-4 timmar om dagen 6 dagar i veckan och det var skitjobbigt i slutet! Tungt arbete och rejäl foglossning. Hua! Är färdig med min utbildning 8 juni sen tänker jag inte göra ett skit
det värsta är att praktiken är sista 3 veckorna men det är ju bara praktik så jag behöver ju inte slita ihjäl mig om kroppen säger ifrån. Bara försöka hänga med så gott det går hoppas dom har överseende med det!
Har nu äntligen nått den magiska veckan 12+0 idag men kommer inte kunna pusta ut förren efter KUB imorgon.. Åh så nervös jag är!!
Är förkyld här hemma. Inte alls kul och imorgon är det skola hela dagen och efter det ska vi ha kalas här hemma för sambon som fyller idag. Vet inte hur jag ska orka. Hoppas på att ultraljudet imorgon ger mig extra energi!
Tänkte faktiskt krypa ner i badkaret ikväll när Vilgot kommit i säng. Gubben jobbar ju så jag har ingen jag känner att jag måste vara social mot
Blev inget bad här! Massa plugg och prat med mamma istället. Tack för era lyckoönskningar för imorgon.. Är så nervös!! Bullmamma: nej nej så behöver det absolut inte vara! Vilgot hade sin säng i vårat rum tills han var 2 år han fick eget rum när vi inte hade plats för alla leksaker. Hade dock fixat iordning ett barnrum men det blev till förvaring istället, hade ingen användning alls av det första tiden.
Så irriterande att radbrytningar inte kommer med från mobilen!!
Snart är det dags!! Så nervös.. Tänk på oss 10.15