Sommaren12 skrev 2012-06-10 21:37:11 följande:
Fy Millas... bra att de var ordentliga och tog prover! Gör de det på rutin hos bm? Med mej har de inte gjort eftersom jag redan står på levaxin. Jag sökte för krångel med magen för några år sedan. Var OTROLIGT trött då, men viftade bort det med annat, hade liksom inte tänkt på att trötthet kunde vara en sjuksymptom. Jag kunde somna när jag satt och åt (!) och när jag vilade så gick det bokstavligen inte att väcka mig. Vet att min man försökte väcka mig ibland men jag bara yrade och vaknade liksom inte. Att jag inte tyckte det var lustigt vet jag inte varför men det var först när de konstaterade hypo som jag fattade...
Hörrni, vem var det som hade en iCandy och förespråkade det? Minns jag fel att det var ellenbmt? Nån hade iaf sån där adapter man behöver för att fästa babyskyddet på vagnen och verkade som det inte fanns nån användning för det längre. De där plastbitarna är ju snordyra så om du har lust att sälja så är jag intresserad. :)
Ja, det var ju tur att jag fick en ny bm då annars hade jag väll aldrig fått reda på dåliga värden! Nej det görs inte på rutin, tyvärr, har aldrig tagit detta prov innan! Det borde det verkligen göras som rutin vid graviditet, har förstått att det är rätt vanligt och med tanke på vad det kan ställa till det när man är gravid. Är ju en så onödig sak som är så lätt åtgärdat (oftast)!
Fy så fruktansvärt att vara så trött vad låg dina värden på då?. Men på något sätt fattar man ibland inte att något är fel. Vet inte om man förtränger det eller vad det är för försvarsmekanism som sätter igång i huvudet?