• Millas

Augustibebis 2012

Fick jätte bra siffror på kub 1:15717 för ds. Dom andra sa hon inget om men de var också bra resultat! Hon gick igenom allt jätte noga och visade oss alla kroppsdelar! blev flyttad från vecka 12+1 till 13+1 (precis som jag trodde!) bf 4 augusti och 5 bilder fick vi.. Åhhh lyckliga jag

• Millas

Vi har kvar våran vagn! Köpte den ny emmaljunga city cross -07. Kommer aldrig lägga ut dom pengarna på vagn men just när det är första barnet kan jag tänka mig att det är speciellt att gå till barnvagnsaffären, provköra, testa och klämma, beställa och hämta hem det var det för oss iaf

• Millas

Glömde visst ett ord, menade att vi aldrig kommer lägga dom pengarna på vagn IGEN

• Millas

Oj här har det hänt grejer senaste dygnet ser jag har senaste veckorna misstänkt att jag känt mini några gånger, idag sprattlade det till ganska ordentligt. Känner oftast då jag sitter framåtlutad, nästan dubbelvikt. Har ni någon särskild ställning då ni känner den lilla? Vecka 13+4 idag!

• Millas

Och där tycker jag att astro får sätta punkt för denna diskussion!!

• Millas

Jag står på -5 kg nu sedan inskrivningen 19 december.. Beror nog på illamående och ändrade kostvanor!

• Millas

Naimis: hoppas du får det riktigt roligt! Och ta det lugnt i backarna!!

• Millas

Våran citykorg som är 07a har inget insektsnät! Köpte ett separat..

Svar på tråden Augustibebis 2012