Godmorgon allihopa!
Vad ska ni hitta pa idag? Vi ska till IKEA for, som alla vet, sa maste man omedelbart kopa en ny soffa nar man vantar barn. Eventuellt ocksa ett nytt matbord! 
Ellenbmt skrev 2012-02-24 08:00:00 följande:
Godmorgon!
Hade lite sänggympa med sambon tidigt i morse, fick världens hårdaste livmoder. Läskigt! Är det sammandragningar? Hade inga märkbara sånna sist.....
Det ska vara helt normalt efter "sänggympa"!!!
Karo77 skrev 2012-02-23 18:23:43 följande:
J
Jag har bott i frankrike i 11ar, gift med en fransman och vi har en son pa 5ar!!! Jà det ar lite knepigt men ta d'en tid du behover fatt hitta en Klinik som passar dig! I detta land ar det langt i fran Lika trygg som sverige. Jag har valt att foda pa privatklinik i Genève Kanns mer som i sverige

Vad skont att vara gift med en fransman i ett sant har lage! Jag och maken talar visserligen franska men vissa ord ar ju helt nya och sa ar blir det ju saklart mycket kulturkrockar. Och alla dessa blodprov... borjar misstanka att dom foder upp en vampyr-arme!
Vi har ocksa hittat en privatklinik men dom accepterar inte att man skriver in sig forran manad fyra sa, ja, vi far vanta och se och hoppas att det gar bra. Till mina franska kollegors fasa sa vill jag dock garna lamna sjukhuset efter 1-2 dagar och inte stanna de rekommenderade 5.