Först vill jag säga att jag lider med dig Pisan, fast jag förstår också att när man fått det bekräftat då kan man i alla fall slappna av. Fick du inte tabletter eller så som ska hjälpa att få ut den?
Och till er som oroar er över att symtomen redan har avtagit, jag vågar i alla fall vara glad över att jag inte mår så illa i alla fall för vi fick se vår stora (!) krabat med ett pickande hjärta idag. Stor skriver jag för att den motsvarar 8+5 fastän jag vet att det är omöjligt. P.g.a olika anledningar hade vi bara sex en gång i anslutning till ÄL som jag dessutom fick bekräftad av min läkare på UL. Han såg på tisdagen att ägget skulle släppa snart, manade oss att ha sex dagen efter vilket vi hade. Räknar jag befruktning dagen efter att vi haft sex är jag i 8+1. Läkaren flyttade dock inte officiellt fram oss utan räknar på snurran från mensens sista dag vilket ger 8+0. Jag står fast vid min beräkning tills han ändrar det officiellt vilket jag antar sker på det som här i Tyskland motsvarar RUL i Sverige. Så med andra ord är det en stor krabat vi har. Svärmor har redan skrämt mig med att min sambo hade så stort huvud när han föddes att han trots att han kom några veckor för tidigt "slet sönder allt som går där nere". Tack för den.
Och sån där mammabyxflärp, heter inte det Belly-button? Jag provade själv med gummisnodd i jeansen igår men det gick inget bra, de åkte ner då istället. Gissar att de är för låga i midjan så det finns inget som håller upp dem då. Jag kan förvisso fortfarande knäppa men det är för obekvämt. Ska se hur sambons jeans sitter, för det känns för tidigt att köpa mammabyxor än. Idag har jag kjol på mig och det är som att gå i mysbyxor fast välklädd.