Augustibebis 2012
Skapade en bildtråd www.familjeliv.se/Forum-2-113/m62228655.html , kan Gadget vänligen lägga till den i TS? Merci!
Försökte hitta den på annat sätt men lyckas inte, kan du lägga in länken igen? Tack!
Försökte hitta den på annat sätt men lyckas inte, kan du lägga in länken igen? Tack!
Så, nu har jag uppdaterat trådstarten med länken till bildtråden så att den är enkel att hitta.
Ang trötthet, jag tänkte för ett par dagar sedan att jag inte behövt sova middag sista tiden även om jag gäspat mycket under eftermiddag och kväll. Men sedan insåg jag att jag senaste nätterna sovit 10-11 timmar mot normala 7-8 för mig så det gör väl sitt till.....
Mitt illamående är mer eller mindre helt borta. Bara när jag blir hungrig som jag ändå känner att jag bör äta snarast. Har provat några nätter att låta bli att äta också när jag är uppe och kissar då jag tycker att jag haft svårare att somna om när jag fått mer energi av maten. Resultatet har varit tokhungrig när jag vaknar, men sambon har levererat en brandskorpa och en liten yoghurt i sängen så då har det ändå gått bra. V 8+5 idag tror jag.
Igår på släktträffen hos mannens sida berättade vi att vi väntar barn. Alla började förstås direkt titta på min mage och det känns jobbigt att behöva "erkänna" att det är tidigt än och att det som syns bara är luft och fett. Har till och med fått två händer på magen redan - lite chockad!!!! Sambons syster och kusin så inte hela världen, men ändå. Det finns ju ingen bebis att känna på än.
Jag (tror) att jag kan tycka att det är ok när folk jag känner tar på den sen när den är bebishård och man kan känna sparkar osv. Fast jag har själv alltid frågat innan jag känt på någons och då bara min syster eller mina närmsta vänner. Men nu i v 9.... Det är ju bara fett som hänger över jeansen, det känner man inte på hos andra bara så där.
mästerkattenistövlar:
Min svägerska menade att de gör vanligt UL i v 9 då jag gjorde mitt förra veckan, hon menade att hon hade gjort det. Men på mig gjorde de ändå VUL. Jag tror att om de har tillgång till en VUL-apparat så ser de bättre med den.
Jag la in en bild på mitt VUL den 23/12 då jag var i v 8+1. Så minst det borde du se i alla fall.
Lycka till!
och lillakotten, NJUT av semestern och se fram emot att när du kommer hem är du 4 veckor längre gången. Tjoho!
Mästerkatten:
Jag la den nog inte i mitt galleri, men postade i denna tråden. Om du sitter vid dator och trycket på "visa endast" vid mitt användarnamn i detta inlägg så hittar du det inlägget på senaste eller näst senaste sidan.
Jag har mått skit i några veckor och nu idag känner jag mig pigg och inget äckelillamående utan allt känns bra, jag har till och med städat idag hahahaha.... Jag är i v10 nu och det känns som jag borde ha kvar symptomen ett tag till... Ja man blir lite orolig ju.... Är det någon mer som har det så och är ungefär i samma vecka? Mina symptom var värst mellan 7 till nu...Till mig har de inte sagt något om full blåsa vid mina VUL, de bad till och med om urinprov innan. Mina bilder har varit jättefina så jag tror inte det.
Jag är också ganska så utan energi. Försökte mig på en promenad idag, har typ knappt rört på mig sedan jag plussade av olika anledningar men mest för att jag tidigare mått illa och varit så trött. Men hur som helst, idag mådde jag illa så fort jag gick i en trappa eller uppförsbacke, känns som om jag vankar fram som en höggravid redan. Men det är väl bara att se till att traska ut ändå så jag kommer igång igen.
Fast nu mår jag tack och lov knappt illa längre, riktigt jobbigt var det till och från V6-8. Nu bara när jag blir hungrig och som idag när jag "tog ut mig". Jag har aldrig varit någon löpare, men brukade ta en riktigt rask powerwalk på en timme minst varje dag och ansåg mig ha rätt bra kondition. Nu är den som bortblåst. Har fått tillbaka yrseln dessutom.