Jag har alltid tidigare powerwalkat väldigt mycket och riktigt snabbt, vill mena att jag genom detta hade riktigt bra flås. Men efter pluset tog jag det lite lugnare i början för att känna efter i kroppen och sista månaden känns det som om jag knappt rört mig ur soffan efter illamående, trötthet och annat.
Jag har lovat mig själv nya vanor från och med nu och åtminstone gå ut 30 min om dagen, tempot får väl bero på dagsformen.
Började idag med en promenad. Min gamla sträcka men i långsammare tempo. Känner mig dock i fruktansvärd form!!!! Pulsen går upp direkt, nästan som en svag yrselkänsla hela tiden. Ungefär som när man verkligen tagit ut sig fast det idag var en lugn promenad. Mot slutet, kanske efter 45 min, var jag helt slut på energi. Så detta ska jag verkligen försöka fortsätta med, tror det på sikt har positiv inverkan på energin. Ska försöka komma igång och simma kanske en gång i veckan också. Är även lite sugen på att gå någon gravidyoga, vet någon i vilken vecka det är lämpligt att börja med det?