Augustibebis 2012
Usch det känns som att jag har blivit överkörd av ett tåg.. Jag har sovit jätte bra och behöver fortfarande inga kisspauser men ändå är jag dödens trött idag. Massor av förvärkar med så orkar inte cykla till jobbet.. V31+5
Usch det känns som att jag har blivit överkörd av ett tåg.. Jag har sovit jätte bra och behöver fortfarande inga kisspauser men ändå är jag dödens trött idag. Massor av förvärkar med så orkar inte cykla till jobbet.. V31+5
Köpte en jättefin filt på hemtex idag! En blå med vita djungeldjur på. :). Ska även köpa en gallerfilt. Dottern kommer inte vilja dela med sig av sin ;)
Natlup: har du fått höra något från läkaren? Det verkar ju som att din mage gjort världens växtspurt!
Jag ska till bm i eftermiddag. Igår var vi på första delen av vår Profylaxkurs. Den verkar jätte bra!
Nättrosorna var grymt behagliga att ha i början! Plus att bb-s bindor är grymt stora så då behövs nättrosorna! Jag planerar att föda i deras kläder så slipper jag svettas och äckla ner mina egna ;)
Mamsen: amen to that! ;) en hel hög följer även med mig hem :D
Ar: jag var på bb Stockholms info förra veckan och man får blöjor och bindor där!
Ar:jätte bra info! De har en träff i slutet på juli nästa gång. Jag är på semester då så därför gick jag nu. De har en träff i slutet av vår månad.
Godisbit: jag hade pop's skötväska till dottern och älskade den! Den har dock gått sönder i innefodret så jag funderar på om vi behöver en ny till lillis :)
Ellen; när jag frågade om extra täta kontroller på slutet för jag är rädd att moderkakan lägger av så bokade min bm in ett TUL. Jag hoppas att det är ett vanligt TUL så de kan uppskatta lillebrors storlek då jag kommer vara i v 38+5 vid tillfället
Ang äldre syskon så tänkte vi att mannen hämtar dottern och att de åker och köper en liten present till bebis från henne. Sedan får hon följa med till bb och hämta hem lillebror. Även lillebror kommer att ge storasyster en present men vi vet inte vad än. Detta är grundtanken iaf :)