Augustibebis 2012
Spännande Ellen! :)
Spännande Ellen! :)
Cupcakekiller: om jag Inte hade känt av bebis på hela dagen så skulle jag absolut ringt förlossningen.
Jguz: jag är inte beräknad förens den 25:e! Det är en evighet dit!
Jloow: samma här med appen. Skit störande!
Frumii: stort grattis till lillan! Vilken vecka kom hon i?
Capy: spännande! Lycka till nu!
Angelica: all styrka till er!
Jloow: har din app ändrat något? Min säger att jag är i 33+3 men borde vara 33+4.. Men det kanske har med att göra att bf räknas på 39+6 nu?!
Sally: ytterst förvirrande ;). Man kan ju inte byta dag helt plötsligt jag är ett vanedjur! :)
Har haft mensvärk hela morgonen. Blä
Jullan: visst känns det lite som att bli bestulen på en dag! ;)
Är det bara jag som sover som en prinsessa utan kisspauser osv. :) gick och la mig vid 12 och vaknade nu strax innan 9:e. Visst dottern har väckt mig lite men annars så sover jag djupt!
Irruz: vår dotter kommer ju in till oss varje natt men har eget rumän vi har köpt ett babynest så kommer hon inte åt lillebror om hon krånglar runt i sängen. Sedan antar jag att det löser sig om det inte funkar med en skrikig bebis eller så. Då får nog hennes pappa sova med henne i hennes rum istället eller så.
Sitter på balkongen i solen och njuter. Längre ned på gården hör jag bebisgråt. Det är en familj i huset brevid som fått en bebis fö 3 veckor sedan. Tänk att man snart kommer att höra det där ynkliga gråtet från vår lägenhet! Fantastiskt!