Augustibebis 2012
Sommaren: jag skulle valt egen tvättmaskin sedan köpt en skötmadrass att lägga på för blöjbyte.
Sommaren: jag skulle valt egen tvättmaskin sedan köpt en skötmadrass att lägga på för blöjbyte.
Jag får inte appen att funka heller. Hjälp! :)
Ang bikini så måste jag testa min ikväll. Vi åker till Spanien på söndag och då kan det vara bra med en bikini som passar. Jag är även i vanliga fall en som sitter under parasollet eller ligger i vattnet så så mycket solande blir det inte för min del.
Ang namn så var vi bestämda sist men när bebis väl kom så tyckte jag inte att namnet passade alls. Men pappan hade redan bestämt sig så det fick bli Ella ändå och nu 2,5 år senare så är det klockrent. Denna gång så är det redan bestämt vad lillebror ska heta men vi håller det för oss själva så man slipper kommentarer osv.
Issan: jag sprang efter bussen 2 ggr igår och herre min je vad jag har fått lida dör det igår och lite idag. Jag skulle shoppa med en kompis men får se om jag orkar :/
Höggravid tycker jag personligen inte man är förens sista månaden då bebis kan komma när som.. :)
Usch jag har så stressigt på jobbet så jag har haft sammandragningar konstant sedan igår. De gör inte ont men de är inte trevliga heller. Jag orkar inte ens lyfta vår lilla tjej längre :( utan att det gör ont i magen. Det är även ett tryck nedåt emellanåt. Suck hur blir man fri från detta? 5 veckor kvar till semester och vila! Hur man nu vilar med en 2,5 åring ;)
Ellenbmt: ja jäkla högersida! Jag sover helst på höger och inbillar mig alltid att jag känner mindre eller senare på dagen få jag vaknat på höger! Än idag har jag inte känt av lilleman fast vi gick upp för 30 min sedan så jag ger det lite tid. Jag kände honom massor igår kväll.
Jo det var nog bara sovmorgon nu är han igång igen :)
Anneh: jag snittar väl 3 ggr per dag med bajseriet typ morgon middag kväll :D. Fast idag är det ingen gång än så länge, nästan lite jobbigt! :). Var nöjd att magen är igång då minskar nog risken för hemmisar. Jag fick det min sista grav och det var hemskt!
Fransyskan: äsch du är ju svensk och här är det normalt att gå upp mer än så! :) vi får ju även jättebebisar ;).