• oxle bo

Augustibebis 2012

Aprilia1977 skrev 2012-02-22 20:42:29 följande:

Fler som har dubbla hjärtslag?

dina egna? el bebisen.
    låter sådär
  • oxle bo
    Aprilia1977 skrev 2012-02-22 20:47:15 följande:
    Jag har haft dubbla hjärtslag (hjärtklappningar) sedan i måndags kväll. Dag som natt och det är klart att man blir lite rädd...hmmm...
    du kanske ska ringa din barnmorska i morgon,, ring 1177 nu o rådfråga, jätte trevliga .bättre o ringa en gång för mycket..
  • oxle bo

pust,, dagis stängt idag, så blev en förmidag på öppna sen tog vi bussen till nyköping och lucha på donken, sen så gick min 3åring lös...blä för trotsåldern.. träffa 2 kompisar som titta kläder, han inte titta till mig, för när vi kom till hm så var hennes tålamod slut, o där är enda mamma kläderna dom har här i stan  :(
    känner mig som en dålig mamma idag..
    o jag tänkte herre gud jag o 3 barn, hur ska det här gå!!!

jag vill ha torsdag idag, RUL v19+1 då.
    nu har jag känt bebisen ett par dagar flera gånger om dan,skönt
    förut kunde de gå någon dag i mellan..

jag måste ju ha syskonvagn, såg en carena på stan,den såg ju helt ok ut..vill inte lägga 10000 på en vagn den här gången..förvirad..

• oxle bo
    NiniMe skrev 2012-02-27 16:15:05 följande:
    Så tänker jag med ibland, hur ska man orka, mina pojkar är 2½ och 3½ och det trotsas, slåss och tjafsas hela tiden i stort sett...
    ja 1,5 o 3år e mina, o Anton gör allt som alicia gör så har två i 3års trotts ;) men de fixar vi. eller hur..
  • oxle bo

vem kan hjälpa mig med återkommande svampinfektion?? inte BM va, ska man ringa gyn??

• oxle bo

hmm ok, får se om jag kan få tag i BM har teltid en timme i veckan bara :/

• oxle bo
    NiniMe skrev 2012-02-29 17:47:50 följande:
    Jag har ingen aning om vilken vagn vi ska ha än....  Jag vill bara ha en lätt och smidig så är jag nöjd

Namn har vi nästan klurat ut.. Skulle vi vänta en tös kommer hon få namnen, Smilla Emma Jolie.. Vet inte än vad som skulle bli tilltalsnamnet men det får man ju se sen hahaha..
    Skulle det bli en pojk så blir det en Wiggo
    Wiggo e så fint, blir det om det blir en pojke här :)

angående sparkar så kände jag bara i bland i början,men nu v20 19+0 så har jag känt flera gånger om dag sista dagarna, mysigt, typ helatiden typ. när man e stilla..
    hade vårdplanering på jobbet idag, men jag kunde inte sluta tänkta på bebisen, den sparka hela tiden :P

RUL i morgon, lite nervös. får se om man blir flyttan. med dom andra har jag blivit tillbaka flyttad en vecka..
  • oxle bo

varit på RUl idag.
    en BEBIS :) BF 29 juli.
    den var jättelivlig, o öppna munnen o drack o lipade :)
    moderkakan i framvägg som jag mistänkte..  så lycklig!! <3

• oxle bo
    NiniMe skrev 2012-03-05 05:29:17 följande:
    Tack.. Jag är nervös som fan.. Vill att allt ska vara bra därinne.. Många har varit bra på att berätta tråkigheter från ul så nu sitter man här och tänker på allt som kan hända...

Det kommer gå bra. Jag var på rul i torsdags, var sjukt nervös att det skulle vara en alien där inne. Men allt var bra, världens finaste bebis..
Svar på tråden Augustibebis 2012