Augustibebis 2012
Saftmedbulle: ett stort grattis till dottern! Hoppas att ni under omständigheterna mår bra!
Saftmedbulle: ett stort grattis till dottern! Hoppas att ni under omständigheterna mår bra!
Stövelkatten: de säger 5-6 min mellan värkarna för omföderskor så ring in och kolla med dem! Lycka till!
Stort grattis till både katten och any! Ska man behöva bli avundsjuk varje dag nu fram till september?! Har ju inte bf förens 25/8!
Hejochhå: ett stort grattis till er lille pojke. All styrka till er och en stor kram!
Ang förhållandet innan vs efter barn så kan jag tycka att det var kanske mer passionerat innan. Man har ju bara sig själv att ta hänsyn till osv. Fast efter barn så är kärleken mycket djupare och på ett helt annat plan än tidigare. Att sitta i soffan med en helt ny, sovandes bebis på bröstet och sin älskade intill är helt obeskrivligt. Jag avundas er som får första barnet! Det är magiskt! Jag hoppas att det är lika mysigt nu med tvåan!
Hur har ni tänkt att bädda i vagnarna? Vi ska ha mjuklift denna gång så då finns det ju ingen madrass att vika lakanet runt. Ska man bara vika ner lakanet i mjukliften då? Hur har ni andra med mjuklift gjort?
Spännande tesdy!
Grattis Tesdy!
Spännande med alla bebisar som kommer nu! Men kommer någon att vara kvar i slutet av augusti?!
Härligt nini! Och fort gick det! Grattis!
Grattis Novixi!
Ang barnvakt vid förlossning så har min kompis velat vara det hela riden. Dick så fick jag höra igår att det inte går i helgen då hennes man ska bort.. Eh ok men då kniper jag om det sätter igång... Är förvisso bara i v 37+1 men det kan ju hända när som nu (inte alls ett önsketänkande) ;).