Augustibebis 2012
Sommaren: gallerfilt är toppen på sommaren! Sval när det är varmt och värmer när det är kyligt.
Sommaren: gallerfilt är toppen på sommaren! Sval när det är varmt och värmer när det är kyligt.
Grattis Ninnime!
Ang hallonbladste är det från 34+0 eller 35+0 som gäller?
Ninnime: det har jag med hört fast på förpackningen så står det kokande vatten..
Babyhummingbird: jag förstår hur du menar! Fy vilken ångest det där skulle ge mig. Man känner ju sig inte direkt som hetast i världen som gravid. Jag tror säkert inte att han skulle vilja ha någon annan än dig och er underbar bebis! Men det stoppar ju inte dina tankar på att han kollar andra tjejer. Har inget att säga för att trösta egentligen mer än att jag förstår precis vad du menar! Kram
Capy: stort grattis till Ebba!
Kan ni andra förstå att det snart kommer att regna bebisar i tråden! Helt galet!
Här är en till som lider av gaser sedan ett par dagar tillbaka. Dock så har jag blivit hård i magen istället. Har varit tvärtom hela graviditeten! Konstiga kropp!
Sommaren: med dottern så körde vi ofta att hon sov i bodyn hon hade haft under dagen. Hon är varm av sig så pyjamas blev för svettigt. Än idag sover hon utan pyjamas helst eller möjligtvis med tshirt så man får prova sig fram! Har dock fått en sovpåse som vi tänkte prova denna gång.
Grattis Bella!
Astro: vad är det för dansmatta du köpt? Har en dansant liten dam hemma :)
Mammsen: jag har små bröst och fick heller inga sår sist. Så det beror nog inte på storleken. Det har nog mer med hur bra bebisen suger.