Augustibebis 2012
Saajmon: känner ni varandra eller? Det verkar som att hon är avis på dig, eller någon annan konflikt som ligger bakom.
Saajmon: känner ni varandra eller? Det verkar som att hon är avis på dig, eller någon annan konflikt som ligger bakom.
Jag har besvär med mina skinkor. Det känns som mildare sendrag hela tiden. Vet inte hur jag ska ligga på nätterna för att det ska bli bekvämt. Ibland drar det ner ända till vaderna. Någon som känner igen sig?
Fick det senare i förra graviditeten.
Boken "att föda" är bra. Man blir peppad av att läsa den. Den sista tredjedelen handlar om komplikationer och den delen ville jag inte läsa.
Krya på dig mrsnoname!
Anneh: hängde du i BF mars 2011-tråden tidigare? Tycker jag känner igen din bild ;)
Det går iaf inte klicka på Saajmon längre.
Anneh: Åh, jag beklagar! Ja, jag hängde i den tråden. Jag har en dotter som är född 2/3.
Det blir 17-18 månader mellan, BF 21/8.
Jag kör FL via mobil-appen och då kan jag inte kopiera in mig i BF-listan :)
Mitt tips för goda bullar/semlor är att dubbla mängden socker, dvs 2 dl till 5 dl mjölk och 1 msk vaniljsocker. Tillsätt kardemumma medan du smälter smöret så att kryddan värms lite.
Sedan vid utbakningen ska det kavlas tunt och vara så mycket smör att det nästan är äckligt. Då rinner smöret och lite av sockret ut i botten och det blir nästan som karameliserat längst ner.
Jag säger bara en sak! Haribo lakritsnappar! Helst torra så att de är alldeles hårda.