Augustibebis 2012
LindaPernilla: din bm kanske har missat att det krävs en varm sommar för en rötmånad ;).
LindaPernilla: din bm kanske har missat att det krävs en varm sommar för en rötmånad ;).
Jag känner mig helt förvirrad över det här med hinnsvepning. När jag väntade dottern så var det aldrig tal om något sådant och under denna graviditet så pratar ni inte om annat! Är det något som ni frågat efter själva eller har er bm tagit upp det? Min förra bm var helt värdelös så jag är inte förvånad om hon bara struntade i den infon ;)
Tack för svar ang hinnsvepning!
Har varit så jäkla trött idag men fick ett ryck nu på kvällen och bakade både smulpaj och kladdkaka. Dock så åker båda direkt in i frysen så jag har att bjuda på när lilleman kommit. Fick improvisera få jag halvvägs in i kladdkakebaket insåg att jag inte hade kakao hemma.. Men vitchoklad fick duga! :)
Grattis Barcelona!
Sommaren: jag håller tummarna att det är på g för dig! Ge det lite tid och fortsätter det så börja klocka och ring fl. Jag tror att fet bästa är nog att försöka distrahera sig i början! :)
Sommaren: 60-90 sek tror jag de ska vara. Fast allt är väl normalt när man är gravid ;), ring och hör med fl om du är orolig :)
LiJon: nu hinner man ju läsa det mesta iaf ;). Antar att många skriver på FB med.
Grattis igen Kampis! Ang hörseltestet så fick vi åka och göra om det på dottern då hon föddes. Men 2 veckor senare så var det bra! :) oroa dig inte det är säkert bara fosterfett.
Grattis Gipsy!
Inga känningar här What so ever.. V38+4. Har fixat lite här hemma medan dottern är på dagis. Ska på ul i eftermiddag. Spännande att få se vad lilleman förväntas väga. Har roat mig med att googla mönster på en sån där söt ugglemössa som jag sett att många av bebisarna har! Hittade ett fint och frågade min mamma lite snällt om hon har lust :). Det hade hon så nu ska även vår sötnos få en sådan :) om han behagar komma ut dvs..