Å vad ni skriver underbart och vad mycket hormoner och känslor jag har i omlopp. Sitter och grinar och skrattar om vartannat.
Husmodern - det är så grymt jobbigt att känna sig lurad så där. Hoppas verkligen att det bara är en vilopaus just nu och att det snart sätter igång igen för dig.
Tossan - Å vad spännande! Heja på dig! Och vilken rolig karl du har! Men jag känner igen den där stressen/adrenalinet man får när man liksom är på gång. Förra helgen när vi var till fl och trodde vi skulle få barn var min karl oxå helt virrig och när vi väl var på plats och jag låg med ctg blev både han och jag helt slut, vi höll på att somna när adrenalinet gick ur kroppen. När bm frågade mig saker fattade jag ingenting och tittade på min karl som bara sluddrade något till svar.
LindaPernilla - Å, så fint sagt! Det är kärlek det....Lycka till imorgon!
Tänker på 7eHimlen som skulle sättas igång idag. Hoppas allt går bra för henne!
Undrar oxå var mammsen tagit vägen. Det var verkligen länge sen vi hörde från henne. Hoppas allt gått bra, för nu måste hon ju ha fått sin bebis.
Själv är jag bara på bf+1 men det är inte kul. Igår hade jag starka förvärkar men bara en gång i halvtimmen och det är ju bara jobbigt och irriterande. Gör mig till en riktig bitch med kort stubin. Min stackars karl har det inte lätt. Jaja, bara gilla läget och vänta...