• 7eHimlen

Augustibebis 2012

Belliis skrev 2012-03-21 09:55:42 följande:
    Haha jag köpte också Ikea sängen och monterade ihop den i helgen, köpte till och med en jätte gullig speldosa på Ikea och la i sängen :) så nu står den i vårt sovrum och jag blir lika rädd varje morgon när jag vaknar!! Så montera du ihop den!! Det tar ett tag att vänja sig :)

Hihi åh vad roligt! vad skönt att fler är som vi! :P Kan tänka mig hur det känns att vakna o se den :D O man måste ju inte bädda den än liksom, o även om man gör det så kommer man ju tvätta allt innan bebisen kommer :)  
  • 7eHimlen

Är det nån som vet vart man kan hitta mammajeans i FÄRG? Alla butiker verkar tycka att man ska gå i svart,mörkblått o grått hela graviditeten! Jag vill ha fina i rött, grönt eller knallblått! Nån som sett? 

• 7eHimlen
    cupcakekiller skrev 2012-03-21 20:00:19 följande:
    H&M har ett par röda på deras hemsida som jag har spanat in, men de värkar vara slutsålda nu..Hoppas att de kommer in igen!

Ja jag hade oxå spanat in dem - trist att de var slut!! jag hoppas oxå att de kommer igen!! :D O i fler färger! :D
  • 7eHimlen
    Albasmamma skrev 2012-03-21 20:01:34 följande:
    7eHimlen: såg att HM hade ett par mammabyxor i korallfärg, såg jättefina ut! Annars håller jag med om att det mesta är väldigt neutrala färger.

Ja jag hittader dem, men det var bara trekvartsbyxor, behöver ett par långa oxå! :) Det är väldigt tråkigt mammamode i år, alla andra kan gå i fina färgglada jeans. Känner mig inte alls pepp på att klä mig på morgonen längre ;/
  • 7eHimlen
    cupcakekiller skrev 2012-03-21 20:12:30 följande:
    Jag vill ha ett par chockrosa eller knallblåa byxor..Blir deppig över att det finns så många fina färgglada byxor nu men inga till gravida.

Eller huur!! Jag meeeeed! Säg till om du hittar nånstans! :)
  • 7eHimlen
    sowe81 skrev 2012-03-21 20:37:05 följande:
    Jag tror Ellos har några mammabyxor i färg.

Jag kollade där, men hittade bara korallrosa, nån skum orangerödrosa blandning som inte var så snygg! Men tack för tipset! I värsta fall får jag väl köpa vita o färga själv :P
  • 7eHimlen
    mammsen skrev 2012-03-21 21:54:24 följande:
    Jag såg iallafall Röda någonstanns och Turkosa på någon annan sida, kolla www.nelly.se eller www.laredute.se mins ej villken av dem,, kika in där om det finns! Men är som sagt inte helt 100%

Det fanns knallblå på Nelly, men dessvärre bara i minimala storlekar :S Men ni som har w26-w28 i vanliga fall o vill ha, gå in o kolla! :D
  • 7eHimlen
    Sommaren12 skrev 2012-03-22 09:37:13 följande:
    Jag ska till Topshop i London i helgen, där har de maaassa fint! var där med en kompis när hon var gravid. Lika snyggt som de vanliga kläderna. Ska köpa på mig en del, har knappt några linnen som går över magen. Bara tre bas liksom, trist. Men mammabyxorna på h&m tycker jag är bra!

Åh vad avis jag blir! Har de inte mammakläder på Topshop här i Sverige? Långa linnen köper jag på Gina Tricot, äslkar dem o har säkert ett i varje färg. De funkar än så länge iaf, möjligtvis att de blir för tighta i slutet av graviditeten. 
    Mammabyxorna på HM är jättebra, bara det att jag vill ha färg! :P
    Ha så kul i London!   
  • 7eHimlen
    Mrs L skrev 2012-03-22 10:51:24 följande:
    Tänkte kolla om jag får hoppa in på denna tråd.

Jag och min sambo ska bli föräldrar i Augusti det är beräknad till den 1 Augusti.
    Det tog oss cirka 1år att bli gravida och det är vårt första barn. Skrattande

Välkommen & grattis!! :D Har ni varit på RUL redan då, o vet ni vad det blir? Eller ni kanske sparar överraskningen till förlossningen? :)
  • 7eHimlen
    Kampis skrev 2012-03-22 11:45:40 följande:
    Jag har inte outat mig på facebook än, ska göra det 1 april! :D
    Haha, gud vad roligt! alla kommer tro det är ett aprilskämt ;P
Svar på tråden Augustibebis 2012