Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Augustibebis 2012

Har suttit på sjukhuset hela dagen oga ont i magen hela morgonen,
    fick göra två st ultraljud och Trollet mådde bra som tur är, hade RUL1 i v. 13 och nu i v.16 hade h*n växt 5 cm till så det var tydligen bara en jäkla växtvärk.
    Skönt att allt var okej iallafall, den här gången var h*n mycket livligare, det såg ut som h*n steppdansade nästan :)

• cupcakekiller
    7eHimlen skrev 2012-03-21 19:56:32 följande:
    Är det nån som vet vart man kan hitta mammajeans i FÄRG? Alla butiker verkar tycka att man ska gå i svart,mörkblått o grått hela graviditeten! Jag vill ha fina i rött, grönt eller knallblått! Nån som sett? 
    H&M har ett par röda på deras hemsida som jag har spanat in, men de värkar vara slutsålda nu..Hoppas att de kommer in igen!
  • cupcakekiller

Jag vill ha ett par chockrosa eller knallblåa byxor..Blir deppig över att det finns så många fina färgglada byxor nu men inga till gravida.

• cupcakekiller

Åååh vad jag inte orkar med min senaste supercraving!
    I sommras när jag var i Gbg så käkade vi tapas på en resturang på avenyn och de hade en supergod marinerad getost som jag blev helt förälskad i.
    Och jag har varit grymt sugen på den sen igår..Bara det att jag bor i Linköping..
    Ligger nästan och gråter för att jag helt enkelt MÅSTE ha den!

• cupcakekiller

Såg nyss när jag la till mig i bf listan att nu är alla dagar utom den 19/8 fyllda, nääästan hela augusti med bebisar ;D

• cupcakekiller
    Ellenbmt skrev 2012-03-22 12:30:53 följande:
    Så spännande att se sen vilka av oss som får i juli resp sep osv :)
    Jag har en stark kännsla av att jag får den 6/9..Vet inte vad jag har fått det datumet ifrån men det har fastnat i mitt huvud

Är beräknad till 24/8 och hoppas att jag slipper gå över tiden..Jag får väl gå i trappor/promenader så det sätter i gång ;)
  • cupcakekiller

Längtar som en tok efter mitt andra rul som är den 4/4..Håller på att gå under av nyfikenhet, vill veta vem som bor där inne :)
    Tror att det är en flicka iallafall!

Svar på tråden Augustibebis 2012