Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Augustibebis 2012

RUL och BB är på samma våning här i Lkpg, blev helt kär när jag skulle ut ifrån ultrat..Såg massa små bebisar, ville bara kidnappa en och ta med mig hem..
    Tror redan att jag har börjat bli mammig, en bebis gnällde och mitt mammahjärta gick sönder, jag ville bara trösta den och aldrig lämna den, bör jag känna mig onormal? ;)

• cupcakekiller

Måste få klaga av mig lite igen..
    Jag orkar inte med att alla ska påpeka mitt namnval, tycker ärligt talat att det är skitjobbigt.
    Min moster erbjöd sig att betala en ny vagn åt mig om jag bytte namn på min son.
    Han ÄR en Elvis, så är det med det..Fattar inte folk att man inte direkt bara kan byta namn huxflux bara för att det inte passar dem?
    Jag velade mellan Milton och Elvis och nu blev det en Elvis, kännde det direkt när jag fick reda på könet och när jag pratar om magen så använder jag hans förnamn osv.
    Han är MIN son och jag döper honom till vad jag vill!

• cupcakekiller

mammsen: Håller med! Och mina kompisar som har barn tycker inte jag har världens vackraste namn t. ex, men skulle inte direkt säga det rätt ut till dom..Deras barn, deras val.
    Synd bara att de inte har vett nog att hålla käften nu när det gäller mitt barn.

Är inne i någon humörsvacka när jag tar åt mig vad alla säger, vilket suger.

• cupcakekiller

Har inte haft cravings på ett tag, men idag har jag suttit och tryckt i mig en hel burk potatissallad.
    Förövrigt är jag galet trött på min växtvärk i magen, den gör mig dessutom lika kinkig som när jag har mens.
    Menmen, posetiva tankar, bebis växer ju iaf :)

• cupcakekiller

mammsen: Ikea har ju någon sorts skena som man kan sätta på kanten på spjälsängen så att det inte blir bitmärken/färg i munnen, de borde väl funka?
    Tänkte köpa en sån iaf.
    Eller klarar barnen av att käka på själva spjälorna med?

• cupcakekiller

Sommaren12: Du är inte ensam, tycker redan att det är jobbigt att kliva i/ur badkaret!

Kom och tänka på en sak förrut, vi kommer ju att vara höggravida i sommar...Hur rakar man benen då igentligen?

• cupcakekiller

Hemma från mvc nu, fick höra hjärtljuden för första gången.
    Min bm sa att det kunde vara svårt i den här veckan (v. 21, 20+5) och ännu svårare när jag har moderkakan i framvägg.
    Men tji frick hon för de hördes högt och tydligt direkt, 153/143 låg de på :)

• cupcakekiller

Oj vad mycket ni har skrivit på de två dagar som jag inte har haft internet!
    V.22 idag btw, nu har tiden börjat gå fort igen :)

• cupcakekiller

Hur mycket kostar en Emmaljunga edge duo? Det står ju inte på derass hemsida så visste inte riktigt vart man skulle kolla..

Svar på tråden Augustibebis 2012