Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Augustibebis 2012

Godmorgon!
    Känner mig som en kinkig pmsfjortis idag, har inte fått så här lite sömn på flera år..Trollet har levt rövare och inget sätt som jag låg på var skönt.
    Menmen, ska väl försöka vända humöret, snart trillar en kompis in och ikväll blir det bio :)
    Posetivt tänkande, woho!

• cupcakekiller
    natlup skrev 2012-03-23 11:41:19 följande:
    Jag vet att det är lite tidigt men detta är mitt första barn och undrar när man brukar döpa sina barn? 
    Runt 3 månader har jag för mig, men mitt barn ska döpas när den är ca 2 månader, vill ha ett oktoberdop! :)
    Man får väl igentligen döpas när man vill så
  • cupcakekiller

Jag förstår inte änns hur folk orkar lägga sig i andras namnval, gillar man inte namnet så kan man väl vara tyst i stället.
    Vissa av mina kompisars barnnamn tycker jag inte om, men frågar de om min åsikt så brukar jag säga att det inte är ett namn som jag skulle ha valt till mitt egna barn men det passar på deras barn.
    Min 9åriga lillasyrra heter t.ex Linda, jag är inte så jätteförtjust i det namnet men hon passade i det från början, hon är en Linda helt enkelt!

Jag bestämmde innan jag blev gravid vad mitt barn skulle heta men jag tycker inte om att prata om det med kompisar för även om jag skiter i folks åsikter så orkar jag med att de klagar, tar lite mer illa upp nu med mitt preggohumör med..

• cupcakekiller

Kännde äntligen de första buffarna med handen på magen i natt!
    Innan så har jag bara kännt om jag ligger på magen, snacka om att jag blev klarvaken direkt :)
    Är i v.19 (18+2)

• cupcakekiller

7eHimlen: Tack! :)

Svipp och Fyran2012: Har med RUL 4/4..trodde nästan att jag var ensam kvar med att inte ha gått än :)

• cupcakekiller

oxele bo: Jag är ju iofs bara i v.19 men min bm sa att jag får ligga på mage hur länge jag vill, så länge det inte gör ont/är väldigt obehagligt :)

• cupcakekiller

Möööh vad det inte är min dag idag.
    Är galet irreterad på pappan till mitt barn och sen fick mitt ex helt plötsligt lust att smsa en väldigt massa "fina" saker helt oprovocerat.
    Har lust att bara dra täcket över huvudet, stanna inne i en vecka och inte prata med någon,
    tror inte att mina hormoner gör saken bättre heller, har vart kinkig och trött hela dagen.
    Ja, nu låter jag lite gnällig men måste få klaga av mig någonstans..

Svar på tråden Augustibebis 2012