Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Augustibebis 2012

Sommaren12: Okej då vet jag :) jag har ju gått med på att delta i forskning om havandeskapsförgiftning och då tar de ju blod från navelsträngen efter förlossningen, kan man fortarande göra sen avnavling då?

• cupcakekiller

Innan jag blev gravid så har jag alltid haft ganska mycket mensvärk, brukade vara hemma från skolan för jag inte kunde gå/sitta upp och jag brukade kräkas ibland, sedan igår har jag med haft en sån mensvärk, vad är det? Sammandragningar/förvärkar?

• cupcakekiller

V.33 idag, woho! :) funderar på om jag kanske ska börja med bb-väskan snart, iallafall börja skriva en lista på vad som ska med. När ungefär bör man ha den färdigpackad?

• cupcakekiller

Usch på vädret just nu, klarar inte av det alls, känner mig som en galen pmsfjortis. Är tjutfärdig och kinkig hela tiden, svettas ihjäl och är svullen som en flodhäst. Imorgon blir det mvc innan jag drar ut till skärgården, något posetivt iallafall :) Jag kom förövrigt på att jag bara äger en body i strl 52, kanske dax att köpa fler!

• cupcakekiller

Hur många blöjor bör man ha med sig till bb? Min bm sa att de vill ha kvar mig 1-2 nätter och i pappret om förlossningen stod det att de bara ger ett begränsat antal blöjor. Bindor till mig stod det inget om alls..

• cupcakekiller

Hemma från mvc nu. V.33 (32+4), +20 kg (samma som för en månad sen), sf var 31 cm och hans hjärta låg på 140. Han ligger fortf stilla med huvudet neråt som han har gjort sen v.24, bm sa att de inte kollar om huvudet är fixerat förrens på nästa kontroll. Sen avnavling behövde jag inte påmina dem på fl om för i Lkpg så gör de avnavlingen ganska sent ändå

• cupcakekiller

Stövelkatten: har med funderat på att vaxa, hatar hår, men vet inte riktigt om jag vågar dra på mig själv, lär ju inte vara så skönt! :)

• cupcakekiller

Igårkväll var jag dum nog att klättra runt på berg i skärgården så på natten hade jag mina första SD, tror jag...livmodern blev hård med ca 2 min mellanrum och jag kunde bara ligga på rygg. Innan har jag bara haft som extrem mensvärk...vet inte vilket son är sd o vilket som är förvärkar?

• cupcakekiller

Idag har det vart stilla i magen sen jag gick upp, jar försökt peta igång honom och druckit cola som han vanligtvis blir hyper av, bör jag ringa till fl eller ska jag vänta längre?

Svar på tråden Augustibebis 2012