Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Så tröööött! Kan inte sova alls på nätterna längre, drömmer skitkonstigt och kan inte ligga skönt. Men på dagtid kan jag det, somnade halv 12 och vaknade nu, vill ju inte direkt vända helt på dygnet heller..

• cupcakekiller

Börjar bli förbannat trött på att ha mensvärk varje jäkla dag, kan ju inte direkt knapra alvedon varje dag när jag har haft såhär i över två veckor.
    Tror ni att man kan be om igångsättning om det ska hålla på såhär i flera veckor?
    Har bf den 24e augusti ju, kommer skjuta någon om jag ska ha ständig mensvärk tills dess..

• cupcakekiller

Är det någon här inne som vet hur lång tid det tar att få hem papper från skatteverket? ringde i måndags och har inte fått hem några än..Vill hinna byta efternamn innan bebis kommer ju

• cupcakekiller

Isaochbel: Okej tack :) Hur blir det om mitt efternamn byts typ en dag efter att bebis är född, har han kvar mitt gammla då?

• cupcakekiller

Astro: mammi köpte en dobber ett år innan jag föddes, hade honom tills jag fyllde 11, tycker att de var jättebra som familjehund, fast mina kompisar och vissa av deras föräldrar var rädda för honom ;)

• cupcakekiller

Nyss hemkommen från ikea och maxi, har så ont i ryggen + mensvärk att jag bara ville gå in i ett hörn och självdö...men nu har jag iallafall köpt en badbalja och saker till skötbordet :) v.36 idag med!

• cupcakekiller

Sommaren12: nej pappan är inte med, vi träffades lite då och då bara och jag blev gravid av pillerslarv. När jag ringde i berättade att jag var gravid så kom det fram att han hade tjej sen fyra år tillbaka, sen sa han att det inte fick komma ut att han var pappan osv. Men ja, jag har alltid velat ha barn och abort passar inte mig. Nu är ju han dock så störd att han går och berättar för alla att han är pappan men tror att han ska slippa stå på pappren, well drömma går ju! Han erkännde även för hans tjej, men hon tror att han ljuger o de är fortfarande ihop. Lär väl bli bråk när faderskapet ska skrivas på men dnatest kan ju inte ljuga så! Min mamma kommer vara med undet förlossningen och jag kommer bo kvar hemma fast börja betala lite hyra tills jag får ett eget ställe, står i bostadskö så hoppas inte det tar alldeles för lång tid :) förlåt för wall of text, skriver på iphonen

• cupcakekiller

Mammsen: ja får väl se om han vill ha kontakt sen, fast fick höra i våras av kompisar att han tydligen drar tjack på helgerna och håller han på med sånt så tänker jag inte låta honom träffa bebis! I min komun tar man salivprov och min bm har skrivit upp i min journal att de ska ta det efter förlossningen och sen behövde jag inte tänka mer på att få pappan att skriva på/testa sig osv för det skulle familjerätten sköta. Men hans tjej lär väl ringa och försöka bråka..men ja, jag visste inte om henne och det finns inga andra pappa-alternativ så hon kommer ju ändå bli överbevisad

• cupcakekiller

Jeda: han är med äldre än mig, (24, jag är ju 19), tydligen skulle han vart redo OM vi har ihop...vet inte riktigt vad han tänker med faktiskt, menmen...finns inte en chans att jag skriver på gemensamvårdnad sålänge vi inte bor tsm, och det lär väl aldrig hända

Svar på tråden Augustibebis 2012