Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Augustibebis 2012

Första gången sen jag slutade röka i v.6 så är jag extremt röksugen..Vill ha kaffe och cigg på balkongen, mööh!

• cupcakekiller

jguz: Jag trodde stenhårt på en pojke från början..Men nu de senaste två veckorna så tror jag mer på en flicka, så hoppas att de ser könet på rul för nu orkar jag inte vara nyfiken längre! :)

• cupcakekiller

Idag är mina hormoner inte att leka med, är sur på allt och alla.
    Min kääära mormor var snäll och kläckte ur sig att mitt barn kommer skämmas över mig pga av att jag har tatueringar, piercingar & töjda öron..Jo men det var ju roligt att höra.
    Brukar inte bry mig ett skit om vad folk tycker i vanliga fall, men tar åt mig mer nu.
    Dessutom är jag äckligt nervös inför ultrat imorgon.
    Blöööh.

• cupcakekiller

Nä, tatueringar kommer h*n bli uppväxt med ändå även om det inte vore för mig..Pappan är tatuerad ut till knogarna och min pappa är i princip helt täckt.

Men jag stör mig så himmla mycket på att folk inte tänker innan de öppnar munnen..Som den ständiga frågan "Varför gjorde du inte abort?". Varför är sånt så intressant?
    Och när jag snällt säger att jag aldrig tänkte tanken på abort så är det fel då med, folk blir ju aldrig nöjda.

Tur att en kompis trillar in snart så jag har en anledning att sluta sura :)

• cupcakekiller

Ellenbmt: Här verkar folk tycka att är man 19 så SKA man iallafall fundera på abort..
    Jag förstår faktiskt inte varför folk tror att de har en sån rätt att veta alla detaljer om allting så fort man är gravid.

Kan även tillägga att jag blev tvingad till en abort i v.11 när jag var 16 år, mitt kära ex hotade att slå in magen på mig annars och jag var rädd/vågade inte säga ifrån.
    Jag har alltid velat ha barn och eftersom jag fortfarande mår skitdåligt sen den aborten så tänkte jag aldrig änns tanken nu när jag blev gravid igen utan jag blev faktiskt glad istället.
    Men folk som jag har berättat detta för tycker att jag borde ha kommit över aborten nu så därför vart det tjat från kompisar/vissa släktningar att jag iaf borde ha funderat på det denna gång..

• cupcakekiller

Dax för RUL kl 10..Tror aldrig att jag har vart så här nervös förrut, även fast jag redan har gjort 2 st UL.
    Well, skriver hur det går sen :)

• cupcakekiller

RUL gick jättebra, en fin bebis som nästan var lika lugn som förra gången (hoppas det håller i sig efter bf med).
    Det var en liten Elvis i magen, det var inga problem att se det så som han låg och flashade sig!
    Jag har moderkakan i framvägg och samma bf som de sa i v. 13, 24/8 alltså :)

• cupcakekiller

Tack :)
    Elvis låg i princip med särade ben så jag hann säga "kille" innan min BM, det gick verkligen inte att ta fel på det :)
    Sen låg han och high-fiveade moderlalan..Det såg lite småroligt ut!

Svar på tråden Augustibebis 2012