Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Augustibebis 2012

Har haft extremt sötsug hela dagen..Funderar på om jag ska göra chokladbollar, hej desperat!

Annars så börjar jag tycka att det är skittråkigt att inte känna sparkar, jag gör det bara om jag ligger ner, känns som om alla känner utom jag

• cupcakekiller

Jaha, då började brösten läcka i natt då..Fick 3 sekunders panik innan jag fattade vad det var.
    Förövrigt så händer det ingenting roligt och jag kan fortf inte känna några sparkar när jag står upp, blää.
    Är i v. 23 nu, (22+1).

• cupcakekiller

Men det var då själva f..vad mitt ena bröst ska läcka då!
    En dum fråga kanske, men det är bara mitt vänstra som gör det och har gjort det sen det började för ca 2 nätter sen..Betyder det att det högra inte är lika bra på att producera mjölk eller har det inte med saken att göra?

• cupcakekiller

Nu har jag börjat få jättemånga sparkar uppåt, under brösten precis..Jag som inte är van att känna när jag står upp fick en rejäl spark häromdagen så det gjorde ont med, han som har vart så lugn och snäll hittills!

Förövrigt så börjar jag vara trött på att vara gravid, känner mig osmidig och allmänt ivägen. Och så har jag fått massor små bristningar över hela magen. Kan vi inta bara spola fram tiden till augusti?

• cupcakekiller

Nu har jag lullat runt på stan halva dagen, köpte den där jumpsuiten från h&m.
    Jag var ganska skeptisk till den när jag såg den på hemsidan men det är seriöst det skönaste plagget jag har ägt, ska bo i den hela sommaren :)
    Jag köpförbud när det gäller bebiskläder, ska gå igenom alla kartonger jag har fått av familjen först, vilket är lite tråkigt..Har så svårt att låta bli barnavdelningen!
    Och Elvis har börjat röra på sig jättemycket sen jag gick in i v. 24, så fort jag sätter mig ner så är han i gång där inne :)

• cupcakekiller

Bellatrixx: Märker på dina namn att jag inte är det ända HP-freaket i den här tråden ;D
    Hade jag fått en dotter så hade hon hetat Luna i mellannamn :)

• cupcakekiller

Blä vad jag är trött, har stått och jobbat på Nkpg Pride halva dagen, orkar knappt änns sitta upp vid datorn.
    Får som sträckningar i vaderna bara jag går i ca 5 min, menmen, v.25 idag och mvc på tisdag, jag har redan panik inför blodprovet, uscha!

• cupcakekiller

Finns det något man kan göra för att slippa bristningar?
    Har fått på hela magen upp till naveln..Inte så jättekul

• cupcakekiller

Träffade min BM idag, +14 kg sen innan jag blev gravid (panik), sf-måttet låg på 24cm och hans hjärtljud var på 152

Svar på tråden Augustibebis 2012