Augustibebis 2012
AnnaSv: jag med 11+0 idag! Grattis på oss! :) har du nåt stundande UL?
AnnaSv: jag med 11+0 idag! Grattis på oss! :) har du nåt stundande UL?
AnnaSv och Kim08: blir kub för mig om nio dagar. Hihi nedräkning... ;)
Jag med Blomsterfröna! :S uups!!
Fler som tycker vi ska ha en ny bf-lista? Inväntar lite svar innan jag slänger mej på att göra en... 
Hände mig också i veckan Anneh. Min man tror jag gör mig till. :D ganska stor skillnad på magbilden denna veckan och förra... Hoppas kunna gömma den två veckor till innan vi berättar.
Natlup: jag ska på läkarbesök på fredag, då är jag 11+5. det är på grund av sjukdomar och mediciner som jag har, men jag har ingen aning om vad som kommer att hända på själva besöket.
Kim08: vad härligt!!! Precis så ska det ju kännas! Får man inte hela resultatet samtidigt? Eller får man vänta på blodprovet? Ska på kub på tis nästa vecka. Står inte ut med väntan! Kan inte dölja magen längre och är rädd att hela min klass komner att lista ut det innan vi ens berättat för familjen (som vi tänkte göra helgen efter kub). Känner mig som en tickande bomb, frustrerande och faktiskt jobbig känsla :(
Hjälper ju inte att vi har en kurs i retorik nu där man varje vecka ska stå framme i klassrummet och hålla tal och presentationer med hela klassens ögon riktade mot sig... :/