Inlägg från: Augustimamman |Visa alla inlägg
  • Augustimamman

Augustibebis 2012

Juliette skrev 2012-01-15 12:55:55 följande:
    Äter oxå apelsiner och kiwi och dricker juice :) Har en kompis som väntar en pojke och hon är helg tokig i citrus. Det är ju kul att gissa kön och så men jag tror inte att man kan gå på nåt särskilt tecken.

Hur tidigt brukar man få kallelse till RUL? Går här och väntar ;)
    Ja, det är kul att grunna i massa tecken men som sagt, det är knappast nån säker metod för att räkna ut könet. :)
  • Augustimamman

Nåt som är ganska bra är att förut var jag beroende av Cola Zero, men eftersom jag inte tycker om så söta saker längre så går det helt bort. Glad

Nån mer än jag som fått problem med hyn? Har fått massa finnar, speciellt i pannan men även lite på ryggen och mellan brösten. Rynkar på näsan Är både fet och torr i ansiktet nu. Har aldrig haft problem med sånt innan... BLÄ!

• Augustimamman
    Saaajmon skrev 2012-01-15 13:38:12 följande:
    Jag har fått mycket fetare hy än innan nu och har mått massor på brösten som jag aldrig har haft innan och massor på ryggen. Fått i omgångar sån kvisslingar tror det heter de som är större än finnar och gör ont att ta på. Rynkar på näsan
    Ja fy!! :( Jag vet inte hur man handskas med sånt haha! Vill slipa bort hela huden, känner mej så ful och oglammig just nu! 

Nu har jag lagt till min blogg i sidfoten. Hoppas det syns! Har dock inte outat min graviditet där ännu, det får vänta ytterligare nån månad.

Vecka 11 idag för övrigt! Solig 
  • Augustimamman

Förresten, har ni sett denna jättesöta videon? Hade jag haft ork hade jag velat göra nåt liknande.
    *hoppas nu länken funkar...*

• Augustimamman
    Lullaby skrev 2012-01-15 13:40:23 följande:
    Bullen85 om man inte ser till att jag är efter dig i tiden så tror jag aldrig jag haft så här fin hy förr. Kanske hör till myterna om pojke eller flicka i magen!
    Jasså! =) Vad får man om man är fet och finnig i hyn då? Pojke flicka? Skrattande
  • Augustimamman
    Lullaby skrev 2012-01-15 14:04:03 följande:
    Ja det har du nog alldeles rätt i! Min morfar har gissat rätt på alla sina barns magar vad det skulle bli för nåt och så har det blivit. Ska bli kul och se om det stämmer på barnbarnen med ^^
    Spännande! 

Jag känner inte nån speciell känsla av vad det är för kön. Vi ska inte ta reda på det heller förrän h*n kommer ut så spänningen kommer väl hålla i sig. :) Är lite insnöad på att det är en pojke, men det är inte direkt en känsla utan bara för att vi har hakat upp oss på pojknamn som vi inte kommer på nåt så därför går tankarna till en pojke hela tiden.
  • Augustimamman

Prizzi: grattis och välkommen!

• Augustimamman

Ari Gold och Gadget: hugger å sticker lite här med. Tänker att det är väl nåt fuffens som händer som jag inte förstår mig på. Orkar inte oroa mig för allt längre.

• Augustimamman

Alltså jag måste säga att jag är lite besviken på mina boobisar, trodde de skulle bli lite större nu men tycker ingenting har hänt på den fronten! Är det bara jag?

Såg några snacka om en rand på magen. Vadå för rand?!

• Augustimamman
    FruFoxy skrev 2012-01-16 10:25:50 följande:
    Hej. Tänk vad oblyg man blir som gravid och beskriver sina bröst, andedräkt, bajs m.m.! Haha, att man inte är sån jämt egentligen, vad härlig och öppen världen hade varit då, och vad man skulle slippa skämmas för allt. Tummen upp till er som vågar skriva ut hur saker och ting egentligen är

Jag har äntligen fått tummen ur och ringt och bokat tid för inskrivning, blev den 1 feb. Personen i andra änden av tråden frågade om jag ville gå på ett hälsosamtal innan. Eh, nej tack liksom, känner nog till det mesta efter 3 graviditeter
    Appropå boobisar, mina har växt minst 2 storlekar och blivit så fylliga och jag är så nöjd så! Helt perfekta för en gångs skull! Mina är inte sådär fasligt stora (inte så fasligt små heller, men i min smak är de för små) i vanliga fall så jag känner mig lite som en pinuppa Och större kommer de bli när man börjar amma också, det har jag erfarenhet om.  Wohoo, jag stormtrivs.
    Härligt! Önskar jag kunde säga detsamma! Mina boobisar har nu svikit mej två gånger i livet. När de kom trodde jag de skulle bli lika stora som mammas, men icke då. Har numera en a-kupa. Och nu trodde jag ju då att de skulle fatta vinken av graviditeten men inte nu heller. Hallå, kan ni bara växa?! Demon Jaja, kommer kanske senare... Och inte för att det är hela världen men såg ju liksom fram emot det haha!
Svar på tråden Augustibebis 2012