Augustibebis 2012
Naimisen: känn dig inte dum! Vem som helst hade gjort likadant och man berättar när man bäst vill. No more guilt!! ;)
Saajmon: mina hemmatrakter nästan, är från ronneby från början. Glad jag flyttade dock! ;)
Naimisen: känn dig inte dum! Vem som helst hade gjort likadant och man berättar när man bäst vill. No more guilt!! ;)
Saajmon: mina hemmatrakter nästan, är från ronneby från början. Glad jag flyttade dock! ;)
Mammsen: tror randiga menade att det inte kommit mer blod och nu kräks hon. ;)
Nu har vi bokat resa till NY!
Haha mamsen! Du läste lite snabbt ;) men va hemskt det du var med om och så orolig du måste varit! :(
LundinEk: jag tänker vänta tills det inte går att dölja längre. Min kompis å jag jobbade på samma ställe förut. När hon gick in i v 13 så släppte hon bomben på jobbet. Nästa dag fick hon missfall. Men ryktet fortsatte sprida sig så folk gratulerade fortfarande när hon kom tillbaka... :/ man kan ju iofs aldrig veta om sånt kommer hända eller inte men med det i bagaget kommer jag hålla på det så länge det går. Familjen får dock veta lite tidigare.
Jag fattar inte riktigt folk som frågar om man är gravid bara för att de misstänker det! Kan ju va jättekänsligt! Att man inte bara väntar tills det är uppenbart eller den gravida själv berättar. Förra året hade jag jättemycket problem med tarmarna, magen blev rätt svullen men inte extremt, en på jobbet frågade om jag var gravid. Vet inte om det var mest pinsamt för henne eller för mig när när jag svarade nej på den. Kan bli så trött på otaktiska människor! Grrr... Okej om det åtminstone är ens närmsta familj/vänner men kollegor går bort tycker jag. Nyfikna jävlar!
...ursäkta, vaknar skitsur idag av ingen anledning (hormoner?). Första gången idag som magen känns helt bra, inte svullen eller gasig alls. Och vet ni, jag har ändå en liten kula där nere. :) plus lite fett kanske men definitivt bebismage! Men tror ingen kan se skillnaden mer än jag.
FruFoxy: berätta sen! :)
Jag ser skillnad på min mage nu. :) har en liten hård utstickande mage där nere, men tror bara jag själv kan se och känna det.
Pratade med mamma igår som sa att hon fick mage väldigt tidigt. Jag är ju bara i v 10 men det är definitivt början på bebbemagen jag känner och ser. :)
Baraen: tycker inte 1,5 kg är så farligt? Har nog själv gått upp ungefär detsamma, 9+4 idag.
Haha va söta ni är! Helt flamsiga idag! 
Jag sällar mig till choklad- och mackklubben. Fast här är det till lunch; Massa kall o'boy och varma mackor! 
och... jag "råkade" äta kebabtallrik igår med massa sås och fetaost....