Augustibebis 2012

Håller alla tummar och tår binniboo! När är besöket?
Här har ni en som inte sovit en minut i natt. Vred å vände på mig och provade alla tänkbara knep, men icke. Gav upp när mannens klocka ringde 5 i morse. Nu ska jag på inskrivning å sen hem å försöka sova igen. Helt väck i skallen!!
Välkommen Annika81! Du och jag är lika långt, också 10+2 idag, grattis till oss! =)
binniboo; återkom när du varit där. Lycka till! Kram
Idag har jag varit på inskrivning. Blodtrycket var lågt, 95/55, annars såg resten hon tittade på bra ut.
Har bokat tid för kub 31/1 och jag kommer få extra noggranna kontroller och läkarbesök under resten av graviditeten pga sjukdomen och medicinerna. Känns väldigt bra med min bm, hon var lyhörd och väldigt lugnande. Pratade om vikten av att njuta av graviditeten och att det enda man kan göra är att vänta, inte oroa sig. Hon sa att hon tyckte det var viktigt att jag kände mig trygg med dom. Det tyckte jag var förtroendeingivande.
Binniboo: finns inte ord! Så ledsen för er! :(
Har jätteont i magen, ömmar rejält när jag rör mig. Känns inte alls bra. :(
AnnaSv: jo jag med. Typ snorkråkor... Mys mys... Men risgrynsgröt? Låter som det även kan va svamp.
Jag tränade mycket förut men nu är jag "bara" ute och powerwalkar en halvtimme varje dag. Har gjort det sen nyår. Jag tänkte att jag börjar smått och känner efter vad som känns rätt. Ska nog också börja simma och prova vattengympa.
Orkar inte alls lika mycket som innan. Har ont i svanken och igår mätte bm mitt blodtryck till 95/55 så kanske inte så konstigt...
Nån som vet var gravida kan köpa träningskläder?! Verkar inte finnas... Max två veckor till jag får plats i mina löparbrallor...
Annika81: den officiella gränsen är när du passerat 11+6, alltså när du går in i v 13.