Augustibebis 2012
CupCakeKiller - Jo de har ju sånna skenor, Men jag tänker mig att de kanske är lätta för barnet att dra av, är det någon som vet?? Min dotter var som en gnagare i 1-1½års åldern och hela den dyra fina ovansidan på sänkanten började att flisa sig,, det var bara att slänga ut spjälsängen och skaffa en riktig säng.. Men jag satsar nog på sånna skenor om barnet börjar gnaga i villket fall, men vill gärna ha en lämplig färg,, vet inte om jag kan ta villken som hellst :/Ang inhandling av saker så planerar vi barn, och vad som än händer så har vi levt med tanken av att vi kommer skaffa ett till barn. Jag har inte känt någon oro för att köpa saker tidigt, jag har dock valt att inte ha det framme ifall det skulle hända något jobbigt.. Sakerna står i garderoben och väntar på att förlossningen ska närma sig =) Jag har inhandlat allt utom spjälsäng och babyskydd, dock kom svärmor med ny spjälsäng, madrass, bäddmadrass och sänghimmel igår som överaskning =) Så nu är det bara babyskydd kvar =) Och sånt där smått och gott på apoteket osv ni vet..