Augustibebis 2012
Vippan och Nessan: då är vi tre!
Min dotter kommer vara 17 mån i augusti.
Vippan och Nessan: då är vi tre!
Min dotter kommer vara 17 mån i augusti.
Läste vidare att även 0511... Och Astro har ungefär samma åldersskillnad. Vad kul m så många!
Vippan: jag tonar håret eller kör slingor.
Vippan, det här blir andra barnet för oss. Hon är född 2/3-11
Vippan:
Egentligen hade sambon tänkt vara hemma maj-augusti och sedan ta inskolningen i augusti. Nu vet jag inte. Känns lite onödigt att komma och jobba två månader, men jag vill inte snuva sambon på hans ledighet. Jag tror att det skulle vara nyttigt för honom.
Jag har ett sådant jobb som jag inte bara kan hoppa in och köra i två månader och har en vikarie när jag nu är borta. I så fall skulle min arbetsgivare behöva ordna en annan tillfällig och mindre ansvarsfull tjänst och det vet jag inte om jag har lust att kräva.
Jag får se vad som händer, har ju möjlighet att vänta till efter RUL att börja rodda med jobbet.
Välkommen Marsflickan!
Vad hemskt att förlora ett barn så sent in i graviditeten (5:e månaden?).
Minstörstalycka: sätt en gummisnodd vid gylfen och ha en längre tröja över. Funkar nog i några veckor iaf.
När fick du mage?
Jäklar vilket jobb du lagt ner och svara alla. Satt du med anteckningsblock bredvid eller kom du ihåg allt ;) imponerad!
EmilieeH: med min dotter hade jag bruna flytningar någon dag kring bim. Till en början trodde jag det var mensen som var ovanligt trögstartad. Det höll i sig i ca tre dagar.
Jag är fortfarande nojjig att jag inte har några symptom. Är i v 6 (5+)
Jag är snittad tidigare och trodde att det skulle göra ondare när livmodern växer, men känner som sagt ingenting. Har dessutom haft mildare mensvärk än normalt efter snittet. Under naveln och ner till snittet, på huden, har jag också nedsatt känsel, men det kan vara pga bristningarna.